24.9.14

Globalizacija i ja

Novi nadimak!

Arsa, tj. Arsic je nezgodno malo na engleskom govornom području.

U slobodnom prevodu bio bih Guzonja, što mi se možda poklapa sa bojom očiju, ali sa karakterom jok. Barem volim tako da mislim i slabo da prihvatam ikakve argumente koji se sukobe sa mojom istinom :)

Što se imena tiče i tu korisnici pomenutog jezika imaju neki bag u glavi. Zašto, ali faking zašto moje ime svi izgovaraju Ajvan!? Pa nabijem VAS i ceo VAM rečnik koji je pun reči na slovo "I" koje uredno naričete po Vuku.
Evo >>ovde<< neke gomile tih reči gde ogromna manjina biva AJ-ovana. Ice, icon, iron, idea, ivory, ivy... Šaka jada i moja malena kost međ' njima! Mora da ima neko pravilo, neka glasovna promena tzv. ajvozacija.
KIQ* je s tim narodom...

I šta mi nindže sad da radimo!?

'Vako... 
Nadimak tj. prezime ne vredi skrivati, bolje preduhitriti zle jezike, "sakriti" ga ispred nosa. Nek bude Ass! 
Let ther be ass :)
Ime ću takođe blago da modificiram, što bi rekli jugosloveni sa zapada, te ću iskoristiti recepat malko poznatijeg imenjaka Ivan Morisona, kojeg svi poznAte kao Van Morison. Liku je izgleda takođe samo jednostavno dokurčilo...

Sve u svemu, puno vas pozdravlja Van Ass!


* KIQ = ko'i qrac

2 comments:

jana said...

sacekaj jos malo da apple izmisli neku novu glupost (Iphone, Ipad, Iwatch, Ivan...) pa im trazi autorska prava na ime. ;-)

Ivan Arsić said...

:)))
Vala baš!
Računaj na neke procente kumo! :)

Al' sta bi to moglo da bude..
Van? Za sada jedino "napolje" :)
Vi klikcite u ta sokocala, a ja... ja sam napolju, tj. iVan :)