28.4.14

Vikend

Još malko pa će godinu dana od kako sam ovde u pustinji. Kao i sav arapski svet, umalo da kažem 'normalan', vikend počinje u PetakNije neka mudrost, cela radna sedmica shift-ovana ulevo. Ja, nit se trudim, nit mi ide od ruke da se na to naviknem. Jbg, još uvek ne mogu iz cuga da kažem koji je danas dan. Mani mi ga Mito...

Uglavnom, prvi dan vikenda je kao što rekoh Petak i on sliči našoj Nedelji. Dan za odmor! Većina prodavnica i kafana ne radi, dok oni vredniji otvaraju tek kasnije, posle 17h. Čak i metro počinje da vozi u 13h, iako njime upravlja koNjpjutor. Jezivo na prvi pogled, ali to nije tema ovoga mi posta. 

Prvi dan vikenda je NAGLI prestanak radnih aktivnosti i to PRIJA!
Kad poredim protekle godine i našu Subotu ja zaista imam utisak da je to još jedan radni dan. Nikad kraja suludom tempuZa moj ukus previše aktivan dan i bučan te ga nikako ne kapiram vikendom ukoliko ne zapalim negde na planinu. Tamo u prirodi je svaki dan vikend!
Bez dana ispred, bez dana iza...

Sledećeg dana ovde, u Subotu, počinje polako da se budi grad, polovično, po potrebi i ćefu
Lagano se fata zalet i šok prvog radnog dana maltene* i ne postoji.

P.S. 
da podelim saznanje: 
*maltene = umalo te ne

No comments: