27.3.14

Horor na poslu

Malo pre snimim kolege kako se domunđavaju nešto.
Okupili se Indijanci oko jednog Filipinca dok im ovaj pripoveda.
Uozbiljli se... izbečili... i samo gledaju kroz mene dok prolazim.

Opisuje lik najnoviju vest iz rodne mu grude.
Navodno, jedno dete jebilo opsednuto zlim duhom (u narodu poznatijem kao bad spirit), koje mu je izokovrnulo oči natraške i kroz njega pričalo štošta na "latinskom, isusovom jeziku"!!! Priča je zasoljena detaljem da je dete bacilo kašiku na kraju.

Ovi se posrali od stra'a naokolo.
"O maj god. Dat is veri tu mač teribl" [bolivudski tip akcentovanja]
Očekuju moju reakciju...
Kiseo im osmeh na licu, al' i nakostrešene očne jabučice.
Ostavljaju podjednak prostor kako za saosećaj tako i za sprdnju.
Na koju li će stranu ovaj memser* da slajsne!?

Jedino što mi pada na pamet jeste da latinski je mrtav jezik te nije govorni, al kakve sad to veze ima.
Batalim komentar...
Sledeća stvar što mi spontano ne da mira jeste da njega nije koristio glavni protagonista bestselera "Biblija".
Batalim komentar...
Podseti me tema na horor klip kojim sam sinoć neplanirano odložio odlazak u krevet.
Plasiram komentar...

Propustim doduše najzanimljiviji deo da sam se toliko isekao te sam ta dva minuta zalivao sa desetak minuta SSS-a (spektakularno slatkih sisa). Nisam arhivirao, bez brige! :)
Gledamo nagrađeni horor filmić na temu "Ko je tamo", ali bez reakcija. Znaju oni da je to namešteno. Džaba mi pokušaj da ih razvedrim. Vraćanje na temu.

Gađa me Filip(inac) sa pitanjem jesam li religiozan!?
Kakve to sad veze ima... Ili možda ima? Filtrira me more bit'... Naslutim ja ozbiljnu mešavinu emocija usled suludog povezivanja gradiva. Da li da priznam taj najveći "greh", taj idiotizam koji zbližava ujedinjene arapske emirate i ujedinjene amerikanske države? Sad ja nakiselim lice.
Batalim komentar...

Ne sačeka odgovor te baca sledeće: ima li kod nas u Srbiji duhova?
...
Nebeski narod bre, većinsko stanovništvo je mrtvo, tj. duševno, duhovno... štagod :) Kod nas su duhovi i na biračkim spiskovima! Političke odluke se donose isključivo nakon konsultacija sa Hrebeljanovićima. Praseću ekonomiju i dalje vode Obrenovići, dok su Karađorđevići učinili korak dalje te trajno zaposeli telo jednog simpatičnog bucka sa engleskog govornog područja i na čelu sa njim manekenišu naokolo po ostalim resorima. Pomenute jedino izbaci iz takta kada oni dusi boje krvi zapevaju neku kozaru iz podruma. Tad i mi ostali poželimo da se poduhovimo.
Isvađam se sa samim sobom, ali opet batalim komentar...

Kod nas je sve obrnuto. Pre će biti da smo mi ti koji se dernjamo, ponekad na latinskom, ponekad na aramejskom, kroz vašu nejač i device. Čisto da bacimo pogled jel' kod vas bolja situacija :)
Plasiram... osmeh.

Sedam na mesto, guglam.
U jebote, pa imaaaaa!
Kasno sad, već sam dobio etiketu [dosadan].

memser - univerzalno oslovljavanje pripadnika oba pola nastalo kombinacijom engleskih reči ma'am (madam) i sir.

5 comments:

Naivna said...

Ha ha ha, sjajno!
Ne mogu da se emocionalno udaljim od dešavanja na malom TV ekranu, bilo da je u pitanju drama, komedija ... sad kad razmislim i pisana reč ume da me dotuče, ali ne toliko kao pokretne slike. Valjda mi je mašta malo zakržljala. Ne verujem u duhove, ali se horor filmova užasno plašim.
Šta se dešava u klipu ne smem da pogledam :) ?

Ivan Arsić said...

klikni, nije strašno.
budi naivna :)

labilna said...

Ja odgledala klip ali bez tona :)

Ivan Arsić said...

Ko da nisi gledala :)

spirit said...

e da sam juce umrla, ko sto srecom nisam, nikad ne bih pomislila da se ti plasis horora :D