25.3.14

Back and to the left

Teorije zavere...
Kako im odoleti :)

Ja se ni ne trudim, uživam u vožnjama. Volim da ih čujem, jer na neki način podstiču maštu, kritičko razmišljanje, reviziju stavova, činjenica... Pogotovo ako su pristojno potkrepljene mišljenjima i tumačenjima od strane raznih autoriteta - nezavisnih stručnjaka iz odgovarajućih oblasti.
Eh, sad... Tema se odmah na početku širi u bauk o tome koliko je ko nezavistan u današnje vreme!?
Šah mat ;)

Nisam sklon paranoji da je masa stvari oko nas dirigovano, da je sve isplanirano, unapred poznato i sl.
Možda se to poklapa sa mojim stavom da nema sudbine, da ništa nije predodređeno i da je sve predivna slučajnost. Najviše što mogu da svarim jeste da mi se dešavaju stvari shodno mojim kapiranjima sveta oko sebe, dosadašnjim iskustvima i emocijama. Da ulazim u akcije i reakcije na osnovu tih svojih osobina i na osnovu njih biram put. Sve je haos! Lepi haos... 

Moćni ljudi, sa debelim bankovnim računima ili debelim slojem kvalitetnih sivih ćelija, će naravno usmeravati okolnosti na svoju vodenicu. Ipak, ne može se sve "pokriti", ne može se sve "kanalisati". Opet haos i opet neizvesnost. Jedna velika razlika, ogromna pa zato i bode oči, između "krojača" okolnosti i nas "boranije" jeste sposobnost adaptiranja u novonastaloj situaciji i dalje plivanje u istoj.

Odlutah po običaju...

Jedna takva teorija zavere intrigira planetu već gotovo po veka: JFK upucavanje.
Yeah, inicijali američkog predednika upucanog prilikom predizborne posete Dalasu.
Svi smo gledali po par dokumentaraca na temu, poznati Oliverov film sa Kostnerom u glavnoj ulozi, i svi smo manje više skeptični u zvanične i nezvanične zaključke o tome šta se zapravo desilo.
Eto, odgledah ja još jedan u nizu, ali ovaj put sa veoma zanimljivim prikazom šta se u stvari to dogodilo.
Znam da će ga retko ko pogledati, te se zato i odlučujem da ubacim sledeći pasos/parastos.
Reklamirano ostvarenje ima naslov "JFK: The smoking gun".

Spoiler alert:
Ukratko, Li Harvi Osvald jeste pucao i pogodio, doduše iz drugog pokušaja, dok je prvi metak završio u asfaltu. Uspeo je da proburazdi Kenedija kroz vrat i senatora ispred njega višestruko, i to je sve. Čuveni "magic bullet" je fino objasšnjen. Međutim, fatalni metak kojim je rascvetana lobanja političara koji beše daleko ispred svog vremena (pa čak i za današnje pojmove), je došao iz...

wait for it...
wait for it...
wait for it...

...automobila koji ga je pratio i u kome se vozila tajna služba! :))

Gistro slučajno je opalila puška dok ju je jedan od agenata vadio, da prostite. U taj deo baš i ne mogu da poverujem, ali za većina ostalih stvari mi je više nego skrenuta pažnja. Onda opet pomislim, što da ne, sranja se dešavaju. Možda se zato baš i trude da zataškaju toliko. Hajd' ne moram otkriti i ostale sitnice, kad sam otkrio glavno.

Nemreš bilivit, a!? :)
Stoli te bojko, a!? :)

Tja... ostaje još par godina da se pipa u mraku oko tog događaja, a onda 2017. kada javnosti postanu dostupni svi tajni spisi vezani za istragu, videćemo (možda) koliko je koja teorija Z bila blizu.
Čisto iz zezanja, ne vidim drugog razloga, na žalost.

Ne znam što sam ovo pisao.
'Ajd pročitajte pa da obrišem...

4 comments:

jana said...

a sta kazes na onaj malezijski avion? mi se naslusali teorija zavere onoliko!! kako sad zmua da nateram da me vodi u australiju!?!?

Ivan Arsić said...

To sa avionom je klasicni primer otmice od strane vanzemunaca! :)

Evo malo pre sam se ismejao glupostima po US tv stanicama:
http://goo.gl/4h6JJx

P.S.
Iz nekog razloga sva 3 videa krecu pri ucitavanju stranice. Grr

Ivan Arsić said...

Ova mi je omiljena do sada: http://humansarefree.com/2014/03/with-disappearance-of-malaysian.html?m=0

spirit said...

ja obozavam teorije zavera, uvek su zanimljivije od onog sto nam serviraju kao "istinu" :)