7.2.14

Cenkanje za ljubav

Startovale me dve qrve sinoć :)

#digresija_start
Čudno... Htedoh da koritim neki sinonim za ovo "qrva", nešto manje uvredljivo, pogrdno. Vrti mi se po glavi prostitutka, kraljica noći, uličarka, fufa, dronfulja... ali sve mi je to nekako nakaradno još više.
Šta ću, diploma garantuje da "znam gde da tražim ono što ne znam", te uvatih da konsultujem gosn Milana, jelte Vujakliju.

kurva (fr. courbe, lat. curvus kriv) vrh. krivina; kom. kriva linija, kriva, krivulja; vet. vrsta otoka na konjskom kolenu; kurba.

Ostadoh zatečen! Nemoguće da biblija jezika serbskog ignoriše jednu od najupotrebljivanijih reči! Ako je nema tamo onda i ne postoji. Nemoguće. Poslednja nada, uteha i spas je drugi dingospo od autoriteta, gosn Klajn... Moša numero due!!! Niti on je nije svrstao u svoju kolekciju. Ostadoše qrve nesvrstane. A joj, lele...

Ishod cele trzavice je da mi termin qrva postade draži no ikada.
#digresija_end

Rekoh, startovale me dve qrve sinoć :)

Šetao sam po kraju, ostalo mi još malo da potrošim šta sam poj'o u toku dana, pa rekoh da prisednem, odmorim taban. Okupiram jednu klupu u ladovini ulične svetiljke te laganezi skupljam snagu za povratak kući. Drndam telefon i nakon par minuta neki glasovi. Skapiram da nisu u mojoj glavi, dignem pogled i snimim dve cicke. Tja... odmah po garderobi provalim da "rade". Ništa ja, nastavljam da blentačim u ekran. Prošlo je sigurno još minuta par kad eto njih prolaze kraj mene. Ponovo podignem pogled. Izraz lica mi je garantujem bio prilična kopija prethodnog, izgubljen i neodređen. Naravno, vratim se po automatizmu na čitanje ko zna čega već na sokoćalu. Par sekundi potom, neko mi se obraća. Jedna od ove dve me nešto pita. Ne razumem... Pitam da ponovi. Ne razumem opet... pitam da ponovi. Verovatno joj dojadilo, pa mi onako iskreno postavi pitanje pričam li ja uopšte engleski!? To sam razumeo. Naturlich bitte! Treba mi vremena često tako da se vratim u realnost, a generalno takvi smo mi muški, ne baš sjajni u paralelnim radnjama.

Dve crnkinje, jedna preslatka i prezgodna, a druga ne tako draga mojim očima. Pita me jesam li odavde.
- "I live near, yes", rekoh - "How can I help?"

Pretpostavio sam da su se zagubile tražeći mušteriju koja prilično napaljena nije stigla da pruži valjane direkcije do svoje erekcije. Ovo moje naselje, kao i većina drugih, nije organizovano po sistemu ulica i brojeva. To je suviše retro... Zgrade se lociraju po principu naselje/grupacija(klaster)/ime zgrade. Redovno usmeravam izgubljene duše ka (ne)željenim destinacijama... Opet ja odlutao :)

Primetile su neobičan akcenat i odmah pitanje odakle sam. Polako prilaze i ja tu već krećem da razvlačim osmeh na licu. Vidim koliko je sati, ali šta ću. Upecale su me i sad kreće žvaka. Sjebem ih fino na startu odmah odgovorom odakle sam. Dobijem samo "Ahaaaaa..." Ponovim i ja za njima to "Ahaaaa" i iskontrolišem se da ne nastavim po običaju davanjem referenci na Jugoslaviju, njen raspad, qrce, palce i sl. Sumnjam da su mi zamerile :) Razmenimo mi tu imena, kako dolikuje svakom poslovnom susretu. Ova nemila se zove Ela, dok se slatka odaziva na Džoana. U glavi džuboks pušta "Gimme me hope Jo'anna" by mister Eddy Grant...

 - "I'm so cold, so cold...", govori upravo Joanna i trlja se po ramenima, šaljući međunarodni znak za smrznuto stanje.
- "I really need to get worm. We could go to your place... spend some time there together..."

Ne časi časa, odmah napada. Ništa predigra, direkt šakom u glavu. Nasmejem se koliko mi je situacija apsurdna i našalim se:
- "Common, you two have each other, you could share some body temperature".
- "It's not the same, not the same" - odgovara druga.
Ohrabrena mojim lupetanjem prilazi slatka, zakorači i krene da mi narušava, da prostite, lični prostor.
Bez pardona baca novu bombu:
- "Have you ever been with a black lady?"

Jooooj sestro :)
Ne radi mi to, ne idi tamo!
Ne pitaj me nikad više zašto neven ne miriše...
Ne pitaj me to je priča duga.

Vidi ona po mom veselom brku da konstantno puštam u svojoj glavi sledeći upit na koji svaki put rezultat biva nula:

        SELECT COUNT(1) 
        FROM OsobeKojeZnam
        WHERE 

               Pol = 'Ž' 
               AND BojaKoze = 'crna' 
               AND Jebo = true

Nula stiže nulu...
Iako šokiran, skroz zatečen, najjači mišić na telu počinje da reaguje! Jezik je u pitanju, ne zalećite se...
Po običaju brži od pameti, barem kod mene, verbalizuje znatiželju:
- "And how much would that cost me?"
- "How much would you give"- pomaže koleginica.

E jebi ga sad, cenkanje :( Odmah mi prođoše kroz glavu arapi smarači po onim njihovim tezgama i džidžabidžrnicama. Novac ubiva romantiku, ja da vam kažem. Zašto ne bi i one kao popovi nekad? Ostaviš koliko misliš da je ok. Desilo se upravo obrnuto, popovi se proqrvali. Gle, nesvesno sam dokazao da crkva ne utiče baš na sve društvene pojave. Nađe se nešto da i nju izvede na ne-kurva (čitaj: pravi) put :))))

Krenem ja tu iskreno, da nemam pojma situaciju na tržištu, te nisam nikad, eto... škrtica... pre ću sam da uprljam ruke, a posle si kupim neku lepu bluzu ili šta god...
- "Ok... 1500 dirhams" - predloži Ela ko iz topa, pročitavši koliko sam neodlučan.
- "Uuuuuuuuuuuu..." - iskreno i dugosilazno odreagujem na cifru, - "Commoooon :))))"

To mu u domaćoj valuti dođe nekih 300 jura (stublića). Primeti Džoana da su preterale malo, pa nastavlja kampanju:
- "When we go to your place, we give you very nice massage... I know you would like me a lot..."

A sve dok to izgovara, sada već dosta tišim tonom, igra se sa rajfešlusom moga mi duksa.
Onda me uhvati za dlan, podlakticu. Počinje da biva već napeto! Na svim nivoima...
 - "Too much ladies. Don't have that kind of money. Too much"

Stoički se borim i zamišljam šta sve mogu za tu kintu. Alo bre, gitaru sam toliko platio! Jesu li one normalne!? Još se na nju mogu vraćati kad god poželim, a ovo ode u vetar. Dobro u vetar, pa na čaršaF... Što je puno - mnogo je.
- "Ok, ok, tell us then how much you have?"
- "Sorry, sorry... I'm not interested, I'm not your customer, please"

Vidim da sam preterao u zezanju i uljudno pokušavam da se izvučem sada. Jbg, ne znam šta sam čačkao mečku. Samo malo priče je tražio ubogi programer na privrmenom radu u insotranstvu... Šmrc, umesto štrc. Malo socijalizacije u sitne sate, a verujem da se i deo mene ponadao da biće bagatela trošak, a možda čak i one meni da plate :) Greška u koracima.

- "One thousand..." - nastavlaj Ela pregovaračica.
- "No, please..."
- "Common, it will be veeeeery nice"

Ne sumnjam sestro, samo nisam u fazonu. Šta da joj kažem? Ne mogu tek tako da ih oteram, moram biti fin. Ipak sam rekao odakle sam, ne želim da nas bije posle loš glas, jel te!?. Zahvaljujte mi posle.
Nastavlja meni mozak da vileni. Ko za inat kopka me pitanje da li je to cena za obe ili samo za jednu. Faaaaak... Kako sad da pitam, upetljaću se još više. A i ova... malo koristi jedninu, malo množinu. Igra se sa mnom sigurno! Kvarna je na kvadrat. Gutam to pitanje, grizem jezik, odmahujem glavom.

Sada obe ne prestaju da pričaju. Džoana mi se sve više unosi i prilično se zanela sa ovim rajfešlusom. Zamolim je da prestane, nema potrebe, jer led teče mojim venama. Naravno, kad se sva krv spustila... Nebitno. Prolazi neki lik pored nas, pognute glave, neće da smeta pregovorima :)

Vrag je odneo šalu i nema mi sad natrag. Ili ću da dreknem na finjaka ili da se smislim neki pametan izgovor...
Izgovor!? ZNAM!
Sjajno...
 - "Ladies, you are very nice and I would really like to do business with you, but... let me completly be honest with you..."
Ućutaše se obe i sa nestrpljenjem očekuju dalji razvoj događaja.
- "I already had sex tonight... and I'm not in the mood for any more".
Zanemele su :) Kladim se da ih niko nije do tada tako otkačio.
- "Maybe some other night, but today really not possible", nastavljam ja da se pravdam.
 Posle par sekundi neprijatne pauze progovara ova žnaru, sa nekom kombinacijom nervoze i razočarenja:
- "Why are you doing this to us? Common... Say the price!"
- "Not doing anything, just telling you I'm useless tonight".

Oh kako sam bio ponosan na svoju odbrambenu strategiju!!! Šah mat :)
Ujedno mi bi i krivo da ne pomisle da ih dokona budala zajebava. Nisam zaista imao nameru. Kreće savest da me progriza... Opet neki trip iz moje kolekcije, da im sve ne padne toliko teško, zatražim telefonski broj, sa izgovorom da ću ih eto zvati kad budem raspoložen. Kad se napune mošnice. Pružam lažnu nadu, ali šta ću, jače od mene.

E moj mišiću iz usne duplje... gluplji si od qrca ako smem da dodam!
Taman kad sam na korak od bežanije, on otvara nova vrata.
Sva sreća, kratko odgovoriše "No phone, no, no"

Domunđaše se nešto na kratko, razočarane zbog uzalud protraćenog vremena, pozdraviše me na brzaka i zapališe dalje. Neće sa budalom da imaju posla.

Uh... Izvukoh žive glave!
Gde mi je beše zgrada... Na koju stranu.
Jebeni klasteri.

Dal' sam mogao da spustim na petsto...?

5 comments:

Naivna said...

Ne znam da li rade isključivo u paru ili su procenile da si kapacitet, ali jednu/Đoanu bi sigurno mogao da dobiješ za petsto :)

icpajak said...

:)

Ivan Arsić said...

:)
Mislis da je moglo za 5 crvenih...
Hm. Prosetacu veceras :))

pekmez said...

Right said Fred

Ivan Arsić said...

Too sexy... :)))