23.1.14

Samo je jedna

Noćas sam imao čudan san...

Znate svi koliko sam maljav. U redu, neko od vas malo više od drugih, ali doživljaj je sličan.
Nemam ih samo na tabanima, dlanovima i jeziku :)

Kažu da je broj dlaka na glavi u proseku 100 000 (100K)! Ok..
Zavisi od boje kose, te tako crvenokosi imaju najmanje (90K), a plavokosi nakviše (140K). Nekih 12cm godišnje poraste dlaka i sasvim je normalno da u toku dana izgubite stotinak. Muška kosa raste brže. Vlažnost proteže kosu, dok na visokim temperaturama raste brže. Ovo drugo mogu da potvrdim ovde u pustinji! Često pranje i šišanje nema nikakvog uticaja na rast iste. Potrebno je da izgubite 50% kose na glavi da bi se primetilo kako nešto fali i "zvanično" proglasila ćelavost, bla bla...

E sad, imajući u vidu pomenute činjenice mogu izvesti neke zaključke.
Moje maljavo telo se sastoji iz izvesnog broja proćelavih glava, zovimo ih entitetima, na kojima manjka više od 50% uzgoja. Površina mog skalpa se može otprilike izjednačiti sa površinom jedne ruke, jednim guzom, pa hajde i jednom butkicom, te potkolenicom. Leđa su mi malo šarena, ali sigurno za jedan dobar skalp. Stomak jedan, grudi takođe, a ono među nogama se može raspodeliti na zulufe svih pomenutih entiteta :)))

Nek je procenat telesne ćelavosti oko 20%, to bi onda svaki entitet imao po 20K dlaka.
Entiteta ima:
2 ruke + 2 guza + 2 butke + 2 potkolenice + 1 leđa + 1 grudi + 1stomak + 1 glava = 12 entiteta.
Nisam baš u glavu toliko ćelav, al nema veze...
Suma sumarum: na meni je cirka 12 * 20K = 240K dlaka!

Prosečna dužina bi možda bila nekih 1cm, da ne preterujem.
240K * 1cm = 240K cm = 2400m = 2.4km!!!

Da se vratim na san...
Usnio sam kako pronađoh ključnu dlaku, takozvanu matičnu.
Povukao sam je i nije bilo kraja!
Kako nju povlačim, ostale dlake sa tela su nestajale, tj. ulazile pod kožu.
Nakon nekih pola sata ostao sam ćosav!
Na podu kraj mene bila je ogromna dlaka u gore izračunatoj dužini.

Probudila me je neka nepoznata hladnoća...

2 comments:

labilna said...

:D E jesi šašav....

Ivan Arsić said...

Misliš dlakav :)))