24.1.14

Pronađi uljeza


Ok, nije bilo preterano komplikovano :)

Skoro sam podelio s nekim svoj mali fetiš da se tuširam sa pivom.
Znam, probao sam sa cickama i odlično je, šta više mnogo odlično.
Ovo je nešto drugo, spiranje i soliranje kroz uživanje...
Pojasnim ja to sagovorniku, ali čuđenju nema kraja :)

Ne znam da li ste ikad probali. Naporan dan, masira tuš vrelom vodom, a iznutra se ladiš pivdžanom.
Pivo ima tu osobinu da jednu flajku ne primetiš. Efekat prve flajke je primetan kako završavaš drugu, i tako redom... Prvo je samo ulaznica. Einmal ist keinmal, tj. jedno(m) kao nijedno(m).
Međutim ako si fino umoran postoji nekih par minuta kad telom prođe izvesna jeza, blaga opijenost.
U tim trenucima osetim svaku kap vode koja se odbija o moje telo...
Svaka kap hoće nešto da mi kaže, započne sa spikom, ali čujem samo početak rečenice, jer je poklopi već sledeća. Svaka kap ima svoje mišljenje o onome što mi se desilo tog dana, o onome što mi je u glavi. Hoće više detalja, daje savet, pravi se pametna... U početku sam skoncentrisan i trudim se da svakoj izađem u susret, ali ubrzo se sve to pretvori u šuuuuuuum. Najednom me sve ostavljaju na miru...
Zatvorim oči i kao Doroti poželim svoj "dom" :)

Nema opasnosti od opijanja, jer frižider i nije toliko blizu, a da izlazim na kratko ne pada mi na pamet. Još... :) A ne valja ni celu gajbu prinositi, ugrejaće se.

O podrigu koji obavezno usledi pred kraj da vam ni ne govorim!
Ta akustika, fantazija...
Ko ume da zasvira đitru na šolji zna o čemu pričam :)))

No comments: