2.12.13

Zašto, jeboh te, zašto

Jedna od stvari koja mi mesecima bode oči jesu blesave čarape koje nose Indusi!
Očigledno da je neki fetiš u pitanju, jer je prosto pravilo da gotovo svi, od radnika na gradilištu do fensi japija u odelcima, većinom imaju bele čarape! Naravno, ima i onih maštovitih koji daju sebi za slobodu da navuku i druge drečave boje, sa baklavicama na primer, likovima iz crtanih filmova, duginim bojama itd. To su kapiram oni liberalniji pripadnici pomenute mase, tzv. manjina.

Sve u svemu, poenta je da šta god da izaberu to toliko štrči od pantalona i cipela koje su na njima da bode oči. Nemam ništa protiv, stoli me bojko kako izgledaju da se razumemo. Samo mi ova pojava ne da mira.
Svaki put kad vidim pitam se zašto, jeboh te, zašto?

Prkose li time savremenim modnim trendovima? Kolektivna svest koja govori ostatku sveta to istorijsko NE.
Ne verujem da su baš svi fanovi Chicago White Sox bejzbol tima... Neki znak raspoznavanja? Singl, u vezi, u braku... Religiozni karakter? Beli taban, bele čakre, bela karma. Onda još veći rebus me lomi kad pomislim da su im Englezi tamo uterivali "kulturu" skoro 100 godina! A prva asocijacija na ostrvljanina je dingospo. Tja... Da li je moguće da je napravljen toliki propust?

Susedni Pakistan je proletos zbog krize u energetskom sistemu zemlje imao česte padove električne mreže, te je jedna od mera štednje bila zabrana korišćenja klima uređaja u državnim institucijama. Kul... Kao deo novog koda oblačenja, u ovim teškim vremenima po državu, usledila je i direktiva da se mokasine i sandale moraju nositi bez čarapa! Ako su lagali mene i ja lažem vas...
Eto rešenja. Ostaje mi samo da nagađam da će i njihove susjede možda neka kriza spasiti od čarapa. Možda će već ovaj pohod na Mars, koji je sada u toku, da im malo skenja budžet. Pu, pu, pu... ali eto barem da se ne brukaju kad Marsovci budu njima dolazili u goste.

'beš mi zapis ako ne skupim muda i priupitam jednog!
...ili, što bi mudrica rekla, pa ne moram ja baš sve da znam.

4 comments:

svratiste said...

samo nemoj i ti da pokleknes :)

Ivan Arsić said...

Nikad!
:)))

labilna said...

Meni su "gipsare" uvek bile cool... Pa šta!? :P

Ivan Arsić said...

"gipsare"! :)
Kao da sam okružen hiljadama Majkl Džeksonima :)