29.12.13

Tvoj pogled

Oh, taj tvoj pogled...

Oči što ti se neobjašnjivo blistaju dok me posmatraš.
Kao da viriš pravo u moju dušu i čitaš da je svaka moja radost za tebe vezana. 
Zadovoljna si time, ali i dalje gladna neumorne pažnje, te nastavljaš da me upijaš tek sa ponekim treptajem koji, iako dug stotim delom sekunde, u ovom času biva ogromno gubljenje vremena.

Kojom jačinom to mene obuzme, zamrzne...

Onda se samo smeškam, jer ne umem da odgovorim drugačije. 
Obavezno krećem da lupetam štagod, imajući utisak da su prošli sati od poslednje izgovorene reči. Imam potrebu da uzvratim nekako, da ti dam do znanja da srce udara.
Nije bitno kako to uradim, ali tebi je uvek simpatično i reaguješ kolutanjem očiju uz blagi osmeh.

Lepota tog osmeha me dodatno obasja i dođe mi kao odgovor na pitanje smisla mog postojanja.
Sve me to sada još dublje obuzme, zamrzne...

Nemam bolju definiciju sreće od tog momenta, za koji želim večno da traje! 
Večno da stojim pred tobom, tako ogoljen... 
obuzet... 
zamrznut...

No comments: