8.12.13

Spavaj

Poljubio sam je nakratko, ali sasvim dovoljno da se rasanim i shvatim da su to te usne vajane za mene. Odmakla se na trenutak, upotrebila svoj čarobni osmeh broj 28 i sa vidno pomešanim iznenađenjem i očekivanjem rekla "spavaj"!

Pomilovala mi je obraz i prstima dodirnula usne. Instiktivno sam počeo ljubiti joj dlan. Ostala je ukočena, i s nevericom posmatra moje uzbuđenje. Krenuo sam ponovo ka usnama, ali je samo odmahnula glavom. Nisam se bunio, nisam ni hteo.

Vratio sam se dlanovima, koji su me prigrlili. Sećam se ramena koja su me zavodila, kao kroz maglu bedara što su me opila. Potom hipnoze magična stomaka i začaranih kukova. Grudi što mi dah odnesoše, leđa iz nesvesti povratiše... Svega, svega, ali ponajviše pogleda što mi srce srećom celu noć tovariše.

Večnost je prošla, pomislih zaslužio sam usne sada...
Krenuh ka njima i negde usput se probudih.

No comments: