18.12.13

Rekurzija

Pauza za ručak, ćaskam sa koleginicom, regularno zezanje dok preživamo upravo svršeni obrok. Imamo malo lufta između predavanja i vežbi iz Osnova programiranja.

Najednom ona kreće da mi se poverava.
Iznenadim se odakle sad to!? Nismo se nikad nešto preterano družili iako se sjajno kapiramo od prvog dana poznanstva. Jednostavno smo obostrano uživali u našem društvu. Mogu reći sa ove distance da smo imali fantastičan intelektualni spoj koji smo podjednako uspešno koristili u radu, filosofiranju i zezanju. Tu i tamo piće na gomili sa ostalima nakon predavanja, neki projekti zajednički, godišnje fakultetske žurke, rođendani, useljenja. To je to... Bez otvorenih osvajačkih ambicija.

Krenu ti ona sad sa nekim pikanterijama da sam se ja blago zamrznuo. Ne mogu da provalim čemu sve sada to. Da me ne loži, da me ne testira štogod... A nije valjda i to da je toliko očajna da od mene očekuje neki mudri savet. Ah, pa da je todatno dokusurim svojim surovostima... Milion stvari mi prolazi kroz glavu, ali hajde šta ću, slušam, klimam glavom, pokušavam da se skoncentrišem bude li nekih podpitanja...

Krenu ti ona ni pet ni šest da mi priča kako ima aferu sa drugim tipom!
Ja u šoku... Pocrveneh u licu. Prevelika doza intime za mene u momentu.
Znam da je ona u nekoj stogodišnjoj vezi sa astronomskim planovima, a ispostavlja se i da je taj tip pred ženidbu, te mi cela priča dobija dodatnu dimenziju.

Sve su mi emocije pomešane. Ringišpil u glavi!
Pokušavam da održim ozbiljnost, ali pridolaze mi slike silnih blesavih knjiga i filmova sličnog scenarija i ne mogu da se izborim sa kezom na licu. Ćutim, naravno. Iznosi ona detalje, ja se malo smejuljim, malo pravim tužne face, te mrštim negodojući na neke događaje koje opisuje i ona sama osuđuje. Opet smejuljim...

Sve u svemu, skroz sam u čudu.
Ne napušta me pitanje odakle sada sve ovo. Otkud ova injekcija otvorenosti!?
Iz priče vidim da ta veza uzela maha i da je došla u fazu kada se preseći mora.
Zezanje je preraslo u trajanje.
Seći se mora konopac koji drži sidro ili mnogobrojni pipci hobotnice koja odvlači brod na pučinu.

Razgovor je prilično odmakao, zapostavljamo vežbe, a ja shvatih da nisam postavio najzanimljivije pitanje od svih!
- Reci mi bre ko je u pitanju?
Pogledala me, blago se nasmejala očima i izustila:
- Pa ti... bleso jedna! :)

No comments: