21.11.13

Sladoled

Ima momenata kada se u životu osećam kao sladoled :)
Jednostavna spoljašnost, ali obećava jedinstven doživljaj :)
Ispreplitane boje poput mojih uvrnutih osobina :)
Hladno isparenje u vidu bistrih reči što daruju glavu iskrenošću :)
Beskonačni trenuci kušanja i topljenja u drugome :)
Konzument uživa u meni, a ja dodatno i u svojoj svrsi :)
Ja sam ona puzla koja kompletira sliku dana :)
Neskromno mogu dodati, da lako je navući se na mene :)

Međutim, nije uvek tako bajno biti slađa. Ooooh ne :(
Bude i onih koji te izvade iz friza i krenu da se lome :(
Nije dobro za stas, a ne valja ni za glas :(
Hoću-neću ponekad traje toliko dugo da se ja skroz istopim :(
I dalje sam to ja, sav moj sadržaj je na gomili, ali forma je izgubila smisao :(
Odluka je vrlo laka u takvoj situaciji. Ko bi me tako smušenog :(
Nema više te lepota iz prvog pasosa :(
Nema te forme koja nas je spojila :(
Nema želje te :(
Nema te :(
Nema nas :(

Bivam vraćen natrag u onaj isti friz.
Nova forma za novu sladokusačicu...

No comments: