14.11.13

Čekaj me



sad je mojih pet minuta bez kravate raskopčan, a ako zbrišeš trag mi s puta plesač sam koji pleše sam. sad je mojih pet minuta puškama straže pjevaju, a zora kada noć proguta one im pjesme vraćaju.  mislim samo takve misli koje su zabranjene znam i kad se vratim biću onaj isti na stanici što moli čekaj me. danas su mi blizu zvijezde stanem na prste već su tu, da u džepu ih ponesem sklona je sreća vitezu. mislim samo takve misli koje su zabranjene znam i kad se vratim biću onaj isti na stanici što moli čekaj me. onda ću biti heroj tvoj za naše večne sate otirač sjena tvoga psa i biću vješalica posuda za djecu kava u postelji i ljubavnik sa dna  a onda ću biti heroj tvoj za naše večne sate otirač sjena tvoga psa i biću vješalica posuda za djecu kava u postelji i ljubavnik sa dna. mislim samo takve misli koje su zabranjene znam i kad se vratim biću onaj isti na stanici što moli čekaj me.

No comments: