7.8.13

Karavan koji kara i iznutra

Poslednjih mesec dana ko me je pitao kako sam, zazalio je vec u prvoj sekundi odgovora.
U Junu su mi rekli viza u Julu. Od tog obecanja proslo je mesec dana. Nemoj da me lazete vise! :)
Imamo lika u preduzecu koji samo to radi, prikuplja dokumentaciju i podnosi prijave drzavnim sluzbama za razne dokumente, tj. produzavanje istih. Svaki put kad ga pitam, a verujte dosadan sam(!), on mi kaze "za 2-3 dana". Svaki put mu poverujem k'o rodu rodjenome.


Te ima dojavu da je gotovo i da je upravo stampaju. Na cemu jeboh te, na vrhu špenadle; Te video je kurira da se muva oko zgrade. Skroz utešan i razuman argument u datom trenutku, moram prizanti; Te skraćeno radno vreme usled Ramadzana kada svi su gladni i u polusvesnom stanju. Otezavajuci faktor sto dolazim iz another slepacke zemlje koja nije nasla za shodno da otvori neku kancelariju za oko 5000 ljudi koliko ih je po nekim procenama ovde. Jes, sta se i ja lozim... to je ipak samo cca 1% populacije nebeskog naroda. Tako da čudni su putevi administrativni u ovom trenutku. Ako papiri propuste kamilji karavan sa početka meseca, može dostava i da potraje...

Skapirao sam takodje i posle iskustva sa agentima za gajbu i sa ovim lihvarima iz banaka, da se iscimaju nenormalno u startu, da predstave kako su upoznati sa mojim potrebama/zahtevima i kako su upravo ovog momenta krenuli sa realizacijom. Kada je sluzbenik banke dosao ovde na posao da mi izrecituje ponudu, donese papire na potpis, ja u shoku, rekoh science fiction... Sve moze! Cak iako te ne razumeju sta si rekao, jer sam siguran par puta da ja sebe nisam razumeo sta sam izgovorio, cak i to moze! Valjda im je neprijatno da saopste negaciju kao takvu :) Vidim da mu nista nije jasno, ali klima glavom najopustenije. Te momente imam svaki dan i ucim da uzivam u ishodima, jer nema druge. Lutrija na svakom koraku. Narucivanje klope u restoranu: nikad nisi siguran sta ces dobiti. Sjajno, taman prilika da probas nesto novo! Tek narucivanje telefonom. Juhuuu... Sa druge strane, ne razumem ni ja njih. U pocetku nisam za neke provaljivao da mi se obracaju ni na engleskom. Sad vec u takvim situacijama prepoznajem pojedine reci i spasava me kontekst. Medjutim, mene nije blam da trazim da mi ponove po 3-4 puta ako je potrebno. Bude malo neprijatno, ali... Banka mi posle salje 5-6 tekstova da me obavesti kako je kartica uradjena, kako je mogu da je aktiviram sa kodom koji salju, kako cu uskoro dobiti info kad stize, kako mi je online profile napravljen i spreman, kako su angazovali kurir sluzbu da mi dostave kartocku, onda kurir sluzba slican set poruka... Medjutim, taj pocetni elan obicno tu i stane i nasledi ga faza udobolje. Proslo je deset dana dok kartica nije dosla do mene, a retko koji agent me je posle zvao.

Bas sam razmazeno evropsko djubre, n'est ce pas? :)))

Sto mi je dupe zinulo za tu nalepnicu u pasoshu? Pa, bez iste neda mogu potpisem ugovor o rentiranju gajbe (da, tako nesto postoji, hvala sv.qrcu), potom neda mogu dobiti struju i vodu u istom, internet i telefon, neda mogu ocistiti gajbu - nema vode, neda mogu ni kupljenom namestaju da kazem da dodje (drugi put lazem i odlazem za sledecu nedelju), neda mogu izaci iz onog hotela gde mi svaki dan neko vrslja po apartmanu. Neda mogu da napustim zemlju, na primer ako me neka obozavateljka zove na caj i kolacice. Neda mogu d'uzmem petplatu za mobilan, kao i aparat na koji se oblizujem, jer bole me prsti od cigle pod umetnickim imenom Nokia N70. Mnogo bre ovih "neda mogua"!
Zvuci kao ono ime za gremlina :)

Sve u svemu, agoniji se blizi kraj.
Slobodno me kurtoazišite na dalje bez bojazni, jer od danas sam i zvanično pustinjski ratnik!
Pardon, radnik... :)

Alal Q Rac
[lokalno izrazavanje zahvalnosti vishoj sili kada potpomogne razvoju dogadjaja sa pozitivnim ishodom]

No comments: