14.7.13

Ravan taban

Vecina je upoznata sa mojom zeljom da svoj mir trazim na drugom mestu.
E pa muda su napokon skupljena, a da nisam morao d'ulazim u ladnu vodu! Moja nova lokacija je levo od Albukerkija, pa jos malo ides, plivas, ides i eto ga Dubai!

Ukratko: Andrija otisao, Andrija zvao, Arsa se neckao, Arsa se dao...
Simpl ez dat.
(prim.aut. Andrija stari srpski sinonim za ortaka)



I sta sad? Pa nista.
Otvaram novu rubriku i krecem da opisujem dogodovstine :)

Tabani su mi se dodatno ispravili poslednjih godina, pa zarad zdravlja duhovnog i svetovnog, red je da ih malo presavijem. A mozda samo pokusavam da opovrgnem Kunderinu tvrd(nju) da osoba koji napusta mesto gde zivi je nesrecna osoba. Mislim, potvrdim... Valjda.

Puno pozdrava
Bin Arslan

3 comments:

Spirit said...

uf, 'el treba da kazem ono "Sa srecom!" ko da ides u rudnik da radis :D
elem, umalo da zakasnis u potrazi za boljim zivotom, ali eto, nikad nije kasno da se tabani razmrdaju ;)
za nas koji ostajemo, jer nam jos uvek ladna voda, ipak uteha da cemo citati nove dogodovstine iz belog (malo ipak obojenog)sveta.

(i malo cu da ti zavidim na hrabrosti ;) )

u svakom slucaju, bravo za odluku i srecno i bericetno da bude!

Ivan Arsić said...

Hvala Spirit na podrsci i lepim recima!
Bio rudnik tema ili ne, prvenstveno mi je zelja da reinkarniram Droljizam :)
Nostalgija me drma prilicno dugo.
Krenimo! :)

sranjoprav said...

Nikad nije kasno posegnuti trbuhom za naftom.