21.7.13

Abstinentia margonis

Pojam koji oznacava uzdrzavanje, odricanje od necega. U slucaju mome, prepoznajem dve zrtve koje se medjusobno iskljucuju. To su seksualna i duhovna apstinencija. Mislim, jedna je posledica druge, ali navodim ih u paru, jer obecavaju postojanjem neke ravnoteze. Jing ili ti Jang (izbor prepustam citaocu) su daklen moshnnice, da prostite...


Aksiom 1: Duhovna kreativnost je upravo srazmerna popunjenosti moshnica.

Evo sedim ovde vec metar dana, sam sa svojim mislima i... plasim se! :)
Pocinjem da blogujem, shmekam jednu gitaru u obliznjem molu, dok sam koferce za istu vec pazario. Opet cujem reci pesama, a ne samo melodiju. Saosecam sa likovima iz ljigavih holivudskih filmova koje ubodem u moru arapskog shunda. Rovarim po netu trazeci citate omiljenih pisaca, te ih potom koristim u svakodnevnoj komunikaciji. Uhvatim sebe da zaista slusam odgovor kad nekog pitam "Kako si, sta ima?". Cujem se redovno sa roditeljima. Vrtim neke pesme po deset puta u krug. Trazim opet vezu zaljubljenosti u samoga sebe i svojih dnevnih obaveza. Progrize me malo savest kako sam raskinuo sa nekim bivsim devojkama. Primecujem pustinjske robove i citam o ljudskim pravima. Pazi tek ovo: bacam oko, nikad oba, na zamotane ribe (u slengu oznacene kao nindze) i angazujem godinama zapostavljenu funkcionalnost zvanu Masta. Jeboh te... Ako je Video ubio radio zvezdu, onda je Internet ubio gospodja Mastu! Tu je taj carsaF koji mi neda mira... Da li skriva ili samo iritira :) Plasim se da cu poceti na sebi da dokazujem Teoriju o sirenama (Mermaid theory), koja ukratko dokazuje da "jebozovnost ribe, merena u jedinicima koliko bi je kresnuo, je upravo srazmerna vremenu provedenom sa njom". Sva sreca pa ih vidjam samo u prolazu.

O tome vam pricam. Jezive misli u glavi...

Svega toga mozda i ne bi bilo da nije srdacne pomoci drzave koja me, o svom trosku, sprecava da naletim na neki internet sadrzaj koji promovise seksualne aktivnosti. FUJ! Cisto iz zezanja, svakog dana potrosim po desetak linkova eksplicitne sadrzine, prikupljane proteklih X godina iz nostalgicnih razloga, te sledeceg dana proveravam da li je pala zabrana na iste. Sjajna zanimacija i divan osecaj kad neki linkoglavac prezivi reshetanje.
Cenzura je bre ipak drugarica maste. Taj drzavni projekat me pored povrsnog i animalnog zadovoljenja seksualnih potreba sprecava i
- da naucim neke kriminalne vestine,
- nadjem cicku i zakazem sastanak,
- nabavim, konzumiram ili promovisem neke droge, pa cak i da saznam kako da ih spravim,
- da se kockam ili naucim kako se hakerise, prave i prenose virusi, spajveri i ostali qrci-palci,
- da vredjam religije (ah...),
- da se upoznam sa raznim teroristickim grupama i njihovim programima, treninzima, da im pruzim podrsku, pomoc.

Pa gde je tu zabava onda!?

Razocaran u "civilizaciju" kao takvu jedan deo mene potajno prizeljkuje neku apokalipsu. Ne pratim vesti, najnovije picvajze sirom planete, sva ta "globalna zagrevanja", jer sve to pruza samo laznu nadu. Cekam da me situacija iznenadi! Medjutim, nije da ne vrsim pripreme. Vezano za temu, ja uredno arhiviram Internet, kod sebe lokalno. Naravno, taj najsladji deo njega. Svi ste se smejali, ali mogu vam reci da se napokon isplatilo! Znao sam da ce mi kad tad ti prodangubljeni sati imati smisla. Prosto uzivam u konstataciji da se moj folder "Literatura" vozdig'o na tron, gde mu je i mesto!

Ipak, i to je vec sve vidjeno :( Prokletstvo danasnjice je u novim nadrazajima! Sve staro postaje dosadno, sve dozivljeno nije vredno ponavljanja. Trazimo samo jos, jos, jos...

I gde je onda ta zabava, pitam opet!?

U Svedskoj, da si odmah odgovorim. Izdrazao sam cetiri nedelje isposnickog zivota, a onda platio VPN (prevod: zaobilazenje cenzure) i... "The world is mine" :) Ruke mi se vec manje tresu poslednjih par dana, ali romantik u meni vec pocinje da pati.

Kojem sad odricanju da povucem marginu?



No comments: