15.5.12

Kapitalni oslonac


Za svoj osmi rodjendan dobio sam podebelu knjigu od svog dede.
Vau... par hiljada stranica, nigde niti jedne slike, tu i tamo neki grafikon.
Tamno crvene korice, zlatna slova i debljine preko 10cm. Ogromna!
Delovala je zaista impozantno, nista nalik sarenim i veselim udzbenicima koje sam sretao tokom ova dva razreda osnovne skole. Sve te stranice samo za mene :)
Procitao sam naslov, ali mi apsolutno nista nije znacilo.
Procitao sam ime autora, a znacenja jos manje.

Otac koji je stajao kraj mene delovao mi je takodje zateceno.
Secam se da je prokomentarisao kako ce mi to mozda trebati tek kasnije u zivotu. Kad porastem malo vise.

Prevrcem je, listam dalje, ne bih li naleteo na nesto interesantno i isputio iskreni uzdah odusevljenja i zahvalnosti.
Ne ide mi nesto od ruke, pogotovo nakon sto sam procitao posvetu.
Deda je omasio brojku mojih godina. Cestita mi deveti rodjendan, tj. jedan unapred :(
Razmenim pogled sa caletom i skapiram iz mrstenja da ne komentarisem nista.
Sta cu. Zagrlim dedu i zahvalim se. Sedamo za sto, rucak da se ne 'ladi...

Bio je to Karl Marx-ov "Kapital" :)))
Godinama je strcao na polici i skupljao prasinu, da bi mi tek u srednjoj skoli zatrebao.
Tada sam krenuo na casove gitare i knjiga je bila idealna kao podmetac za nogu!

Marx i Tarrega... 
Ko bi rekao da idu zajedno.

2 comments:

spirit said...

e, al zato i dan danas mozes da se 'falis da posedujes kapital :D

arsa said...

kapitalista...

Kao sto bi Ljuba Moljac pricao: "poticem iz siromasne milionerske porodice. milioneri smo u krvnim zrncima..."

:)