29.11.11

THE BOX


4 comments:

spirit said...

a vidis nisam dovoljno redovna, propustila sam ovo obavestenje na vreme, mada sam procitala u novinama da je bilo, ali bez utisaka kako je proslo, a ti si zakazao :D

arsa said...

Jesam, zakazao, priznajem...

Ja vec godinama propustam koncerte "Hladnog piva" i ovaj put sam nabavio kartu par nedelja pre no sto sam cuo za premijeru filma.

Poslao sam svoje spijune na film i svima se svidja! Ja sam juceras doputovao, te cu se potruditi da skinem "ko izda pizda" etiketu vec u toku ove nedelje!

:)))

spirit said...

bio si sluzbeno odsutan onda ;) ajde kad iscitamo sta treba da zasija ponovo na ovom blogu, kazacemo i da li ti je oprosteno :D

arsa said...

Od večeras (23.01.2012) film THE BOX i u “Domu omladine Beograda” od 20h.
Na redovnom repertoaru i u "Dvorani kulturnog centra Beograda" u terminima 19h i 21h, u bioskopu “Akademija 28” u terminu 20h.