5.7.11

Zatvoreni krug

Jeste li se pitali nekad zašto parovi liče jedni na druge?
Naravno da tu ima razmene karaktera, navika, načina odevanja, manira itd.
Međutim šta je sa faking izgledom? Ne mislim sad na boju i dužinu kose, šiške ispod miške...
Crte bre lica, oblik lubanje, boja očiju, raspored zubi(ju), dupeta reljef, kolena ugao...
KBK!?

(Muka mi je od onog WTF (What The Fuck), te uvodim domaćicu KBK (Koji Bre Kurac), prim.aut.)

Jedino rešenje koj mi se nameće, da prostite, jeste da su ljudi vazdan bili narcisoidni! Zaljubljen u samog sebe ja znam da jesam, ali to nisam očekivao i od većine drugih. Zaista, ima toliko ljudi koji žive sa svojim klonovima. Tražeći partnera koji sliči nama samima, izbegava se i trauma prilagođavanja na tu osobu :) Mora da je situacija onda u kući manje više ista, tj. kao da si odjednom nabavio malo više ogledala i okačio ih na svakom koraku. Samo što sad ovo ogledalo i priča, ej. Zajebano je kad se opustiš van gajbe sa tom navikom da si "ti sam svuda oko sebe". Možda onda u nedostatku "sebe" kreću ljudi da pričaju sa sobom, jedinim sagovornikom koji liči na njih. Tu onda među partnerima nema mnogo ni svađe, jer ko je lud da se dere na sebe samog. Potom tu su i silne manipulacije sa sopstvenom decom. Malo dete nije načisto ko je ko! Ko je dobar pandur, a ko loš. Pakao... Kad želiš da vidiš kako ti stoji neka odeća smao obučeš partnera u to i odaljiš se malo. Uvek sam im zavideo jer imaju odgovor na pitanje kako je to karati sebe :) Kako li ja to izgledam sa sisama? Eto odgovoora na dohvat ruke! :)

Eh ta ljubav prema sebi. Nema granica...




Povukao bih paralelu i sa vlasnicima pasa koji takođe kao da biraju svoje mezimce iz prospekta zvanog lična karta. Neću razrađivati dalje ovu teoriju, samo vam nabacujem razmišljanja za večernje sate.

15 comments:

Lucida Console said...

...vracam se na naslov..."slican se slicnom raduje" ili "ogledalo moje milo"...istine velike... :)

Retka Zverka said...

Ccccccccc, od toga sam se uvek najviše pribojavala. Gde bre da neko liči na mene, samo mi to treba ili daleko bilo ja ne nekoga. Čim sa počela da čitam ovaj tvoj post, odmah sam pomislila na kerove i njihove vlasnike. Obično, kao jaje jajetu liče. Da se smrzneš. Sećam se, preko dosta godina videla sam u autobusu osobu koja fizički toliko liči na mene (i boja glasa, i mimika i način komunikacije), da sam se uplašila i pitala se da li je to moguće, odnosno što da ne, svi mi imamo neke svoje blizance, ali to je malo van teme ove tvoje priče.

Inače, sviđa mi se tvoja kovanica - KBK. ;)

Anonymous said...

da li znas sa kime svi muskarci najvise varaju svoje bolje polovine? Pa sa samim sobom ;)Tako da kod pronalaska svog klona medju drugim polom ima za cilj manju grizu savesti! :)

Tvorac said...

@zverka
hvala za KBK :)
Jel si se pratila do kuce tada? :)

@anonymous
onda je moja devojka sigurna. tesko da cu pozeleti da je prevarim sa maljavom, polucelavom i neobrijanom buckom koja tripuje da je duhovita :)))

Retka Zverka said...

@Arso prekršten u Tvorca,

Je l' znaš ti da je to bilo pre jedno 20 godina. Jebote, 'ladno se ne sećam. ;)

arsa said...

Malo sam hteo da budem Tvorac, ali mi se ucinilo previse religioznim.
Opet sam onaj stari.

Retka Zverka said...

Skroman si ti dečko, cccccc. Nego, a pro po ovog stiha "opet sam onaj stari", hahahahahaha, šaljem ti pesmu na koju trenutno svršavaju u komšiluku. :D

arsa said...

uf...
a mislio sam da ja zivim u losem kraju :)))

oko mene ejakulat arče na ovo.

Retka Zverka said...

Znaš i sam da me je dirnulo, ravno u dupe. Jaoj, te ženske samoubilačke, pegla, sine, pegla.

arsa said...

Ma da...
Poneki put ih kapiram kao ove teroriste bombase. Ne vole da zaginu sami, nego i nas povlace da vidimo onih 70ak devica koje ih cekaju sa druge strane :)))

eci peci pec...

Retka Zverka said...

E, jesi blesav, čoveče. Odakle si samo izbunario fotku? :))

arsa said...

wikiislam :)))
uredno dokumentovano: http://wikiislam.net/wiki/72_Virgins

Sudeci jos po tekstu "Pedophilia in the Qur'an", ne verujem da ga uredjuju vernici :)

Retka Zverka said...

Možda samo oni sa iskustvom. Jao, baš sam odvratna. Ali već mi se pripovratilo prilikom čitanja prve rečenice.

Anonymous said...

varam samo sa droljetinama kao i ja. al ni jedna ni nalik.

arsa said...

sve fine/fini, a?
:)

Sto bi rekla moja najbolja drugarka:
"od tih finih mi kurve ne moz' da dodjemo na red!"

:)))