7.7.11

Sitnije, Cile sitnije

Drndajući daljinski sinoć naletim na neku nebitnu emisiju i u pozadini ispisano "Ljetne ". Pretpostavljate već da je u pitanju HTV. Nije trebalo da slušam temu, odmah znam o čemu je reč, ali mi nešto odvlači pažnju. 

Neću da ulazim u raspravu i branim svoje mišljenje da koristimo ISTI jezik, kako god ga svi zvali. Specifični dijalekti su lepota koje podjednako obe strane poseduju i nisu za upoređivanje. Abort mission...

Ovde mi je samo palo za oko to slovo "J".
Mi kažemo Letnje, a oni Ljetne...
Hm... slovo koje se šeta levo - desno!
Hoće da pomrsi konce, promeni smisao, napravi razliku...
Nešto mu baš i ne ide.

Nasmejala me pomisao da ga je ko zna ko i kad tu metnuo i nastavio da nas "J"-ebe tako vekovima na sitno :)))

13 comments:

Retka Zverka said...

Mene, fakat, oduševljava pojava da sada imamo puno ljudi koji govore mnoooogoooo stranih jezika. ;) A, je li, kažu da čovek vredi onoliko jezika koliko govori. :))

arsa said...

Sve same poliglote na Balkanu :)
Negde sam načuo da su nas provalili zapadanjaci i da više nije pametno kititi CV na ovaj način :)

Evo samo nekih BG lokalno poznatih dijaleKATA:

1. RTS oficijalni,
2. strahinjica bana/ tj. urbano epicentralni,
3. munze konza-ski,
4. ČaČaČa (ovča, borča, krnjača),
5. Begaljički, nearby etno,

... nastavi niz

Retka Zverka said...

Sortirali se, sve moj do mojeg.

Mislim, ako je munze konza šatrovački, onda mogu samo njega da munem u nastavak. :) Nisam mainstream. ;)

Ali, urbano epicentralni, ccccccccc.

Ljupka said...

utrovački


primer: _____________ (popunite sami :))

uljizamzadronja

U na početku reči
ZA u sredini reči
NJA na kraju reči

ostatak šatrovački

Retka Zverka said...

@Ljupka, pa ovo je već zahtevnooooo, breeee. :)) Skoro pa za neki tutorijal, da ne kažem novogovor, cccccc.

arsa said...

hahaha, utrovacki :)))

uvek sam bledo gledao druga Sekulu kad je pokusavao nesto njime da mi saopsti :)))

Stavicu ovo negde kao podnaslov za Droljizam :)

pekmez said...

Ko je tebi rekao da imamo problema sa J jebemo sve preko Drine i nase
i tudje. A jezik je nas.

Imate i banjacki, a po nzejski je dijalekt backog.

arsa said...

:)))

Ne jebemo, no palacamo!

nzejski?

spirit said...

ispasce sad jos da ne znamo ni sve dijalekte po beogradu, auu :D

Anonymous said...

munzejski je dijelekt jebackog

balerina said...

strava :))))) ceo tekst i komentari :)
ja sam pod br.3

arsa said...

blagodarim

munzara, a
:)))

balerina said...

yap :)