11.5.11

Ne veruj zeni koja laze

Skoro sam polagao neki test, nebitno zašta, i uradim ti ja sve za 15ak minuta.
Zjapim levo desno, jer po nekim pravilima nema izlaska u prvih po sata.
Bacim pogled sa strane i vidim kod neke cicke različit poslednji odgovor.
Pu, 'bem ti život. Šta mi sad to treba. Dilema...
Osmatram situaciju, izvlačim u tom trenutku ispravne zaključke.
Gledim ti ja nju... Ona mlada, skoro učila, ne mogu reći da je ružna, a ni lepa.
Vidi se da ima vremena za nauku, što bi rekli.
Računam, ova je sigurica kombinacija. Ne mož' da omaneš.
Odluka pala: ja sam u krivu!

Prepišem i zajebem se...

2 comments:

balerina said...

hahahha :))

ne veruj ZENAMA ! :)))

prosto ne mogu da verujem da je i tebe neka prevarila :D

arsa said...

haha, zar zaista delujem tako nenadjebivo?

:)))