11.5.11

Mudrost br. 43


"Bolje biti pošteno jeben, nego jebeno pošten"  
Grunf

8 comments:

balerina said...

ehhhhhh :))))))


eh....

pekmez said...

gde nastupa balerina?

balerina said...

balerina nastupa Uvek :))

arsa said...

Tvoje oci mi govore ko si ti. Tako si nezna, a to ja sad osecam dok te gledam. Znam, postojim i ja. Ti si sad moj san. Noc mi dodje kao suncan dan. Da li si stvarno tako blizu? Kazi mi! Tvoje mi lice sa ove slike govori dok te gledam, znam postojim i ja, ti si sad moj san, noc mi dodje kao suncan dan. Balerinaa... Balerina. Noci su duge, a ja sam sâm. Balerina, samo slika ja i moj san, samo san...

:)

pekmez said...

osecam da balerina nastupa u kostimu od mesecine u svojoj sobi:))

arsa said...

jes vala, skivena od ociju nam javnosti.

hajde pokazi svoje carsko novo odelo :)

cik ako smes

balerina said...

ne smem :))

bice onda smak sveta :D

pekmez said...

nek ide zivot