20.5.11

Dok bazam

Volim tako da se igram sa jezikom. Akcenat na "govornom", ne "fizičkom". Danas su mi emocije promiskuiteta malo na hladnom. Obaveštavam, ne upozoravam. Čisto da ne bacam lažne nade u prvoj rečenici. Razočarani mogu polako da napuste prostoriju :)

Reč koja mi je danima na vr' jezika, što zbog lokacije mi svoje, to i zbog radnje koju praktikujem svakodnevno, jeste glagol "bazati". Lutati, besciljno se kretati, šetati unaokolo...

U engleskom poznatije kao "potter", kako mi kaže rečnik:
1. (intr; often foll by about or around) to busy oneself in a desultory though agreeable manner
2. (intr; often foll by along or about) to move with little energy or direction to potter about town
3. (tr; usually foll by away) to waste (time) to potter the day away

Eto i razloga zašto je Hari Poter Hari toliko popularan. Zamlata ko zamlata.


Evo već treću nedelju bazam po Bazelu i mogu vam reći da je...
Ček da vidim u rečniku kako se kaže na lokalnim jezicima "do jaja" :)))



8 comments:

pekmez said...

niko ne ebe tu svicu.

balerina said...

super su ti one slike arsicu ...samo da ti kazem :)

vi'sh nisam znala za tu rec sta znaci....ali dobro, nisam englez....:)

arsa said...

hvala balerina!

eto Pekmeže, neko me ipak šljivi :)))

pekmez said...

tebe da svicu ne:)) povadaili ameri pare iz banaka tamosnjih. tamo je dobro samo da posaljes decu u internat da ne smaraju po kuci.

arsa said...

:)
malo li je za te pare :)
mozda deca pokupe neki federer pelcer, pa povrate kucni budzet visestruko :)

balerina said...

vas dvojica ste gori od jevreja :)) pekmez je isti homer (simpson) a arsa kao baja patak :)))

pekmez said...

samo ja imamm dva barta u kuci.

a jes bio u bazelu gornjem ili donjem?

arsa said...

:))

u donjem, niz globus :)
pa lepsi je. nemci se nisu gore trudili da ga kite.
da prostis...