19.4.11

Veseli se

Pre neki dan prolazim Bezistanom i čujem gitaru u daljini. Kako koračam skapiram da lik, ispred nekad mi omiljenog bioskopa Kozara, veze "Trube" od Neše Galije. Čanče za bakšiš uredno postavljeno, ali majstor usta ne otvara. Ko li onda poji? Meša se žagor neke dečurlije, njegovi akordi i savršen glas koji ih prati, toliko uverljivo da pomišljam kako se negde kriju zvučnici. Ma jok bradr, ovo je bolje od originala.

Desetak metara dalje misterija rešena. Klošar zvani lokalni, zarasle brade i kose u apa drapa stilu, sav štrokav i sređen za izbegavanje, ako smem reći... Izvlači neverovatnom žestinom, krajnje fantastično, celu pesmu sa sve visokim tonovima, prelazima. Gospodin Kloške me naskroz zbunio. Prolazim mehanički i ne skrećem pogled sa njega. Zapanjeno pratim performans. Na kraju me dokusuruje momenat kada sam posle dužeg vremena čuo refren:

Od oluje do oluje
sta je tu je, ne placi
veseli se s ljudima
udahni me grudima
osetices venama
muziku u stenama
.

Jeboh te...

2 comments:

od danas cu da se potpisujem kao balerina said...

neke situacije su poslate od tvojih andjela :))

arsa said...

...u vidu N.Galije :)

ne mogu sad ni započeti da ti opisujem kako zamišljam svog anđela, tj. da budem precizniji: anđelu :)

tja...