16.4.11

Fuck me I'm... back!


4 comments:

spirit said...

e ovde moram upisem komentar, dok sam ja proveravala da li ces se back, tebe nije bilo, mogla bih cak da kazem sjb vas fb, ko god otisao tamo, nije se vratio, a ja tamo necu u inat (pravi onaj srpski), kad vidi... ah nostalgije :)))

I'm glad couse ur back :D

arsa said...

hvala na "glad-ovanju"! :)
nije me ukrao FB. Ja tamo samo skupljam pa prebrojavam prijatelje. nisam nikad "ucestvovao".

ovih dana imamo novo iskusenje pred sobom, ovaj gugl plus :) opet cemo videti dal se na muci poznaju junaci :)

spirit said...

pa sad... isla sam malo da guglam i mogu ti reci, droljizam ce opet biti pred iskusenjima, traze sherovanje sa svima, sem sa sefom :D (sto bi se reklo, negde granica ipak mora da se postavi :D )

drzimo se definicije droljizma pored avatara, naravno :))

arsa said...

ah da...
na primer, ne reklamiram se kolegama na poslu iako se sve vrlo brzo procuje. nekako mi je to nespojivo bilo u pocetku. nemam pametno objasnjenje. ne skrece mi se paznja, valjda. sada kada se osvrnem, bivse kolege i neke sadasnje najvise i prate droljizam :)

nije mi bas dusha toliko deljiva kao sto se reklamiram :)))