20.4.11

Dobar glas daleko me miluje

Ako je neko skoro leteo švajcarskom avio kompanijom sigurno je odslušao prijatnu dobrodošlicu na početku leta, kao i oproštajnu žvaku na kraju. Sve to naravno na srpskom i naravno glas ženski.

Od samog početka mi je bilo nešto čudno. Možda šablonski, možda bezlično, sa dozom potrebnog podilaženja i foliranja, ali...nebitno. Bilo je predivno! Tako prijatna boja glasa, pristojno obraćanje, veselo, krajnje pozitivno, odmereno, sofisticirano. Ma da ti krene voda na usta dok slušaš. Sve sam se osvrtao u nadi da ću videti vlasnicu. Mislim da mi je u tom trenutku saopštavala da je došlo do fatalnog kvara i da avion pada na Alpe, ne bi mi uopšte teško palo.

Do tog momenta naš jezik mi nije zvučao lepše.
Nisam ni slutio da se može koristiti na ovaj način...

6 comments:

Retka Zverka said...

Ih, što čuda čine ti mazni ženski vokali, ccccc.

Anonymous said...

nisu te ozenili?

Anonymous said...

kralj se vratio ! :)
ziveo kralj ! :)))

tesko tebi podici tenziju :) i da je imala jedno oko a DD velicinu sisa, opet bi se najezio :)

koma u potpisu

arsa said...

:) eh da je imala DD...
ma ne bih cuo da ista govori.
meni se ponekad tako cula preklapaju :)


kakva bre zenidba? ko to truje?
:)

pekmez said...

sa tim dd oteklinama bi ti usi poklopila.

arsa said...

VIP ekipa na broju!
polecemo :)