26.7.10

Izvinjenje

... što me nema pa nema.

Imam milion opravdanja, ali nijedno mi se ne čini dovoljno dobrim.
Najčešće se vraćam na ono gde mi se smučila tastatura usled abnormalno mnogo provedenog vremena za istom. Drndam na poslu, drndam tezgareći kad dođem kući, a i tokom celog vikenda.
Muka mi je više od nemanja slobodnog vremena.


Skoro sam došao do zaključka da sav taj dodatan prihod nije vredan ovoj virtualnoj, a još manje realnoj, asocijalizaciji. Možda zato što mi i nije nešto velik. Pomenuti prihod, da...

Sad nema natrag, moram završiti repove.
Nakon toga, bude li potrebe za još šuše, prodajem svoje telo!
Javno obećanje da drolja qrvom će se zvati, ne bude li se dozvala pameti :)

5 comments:

pekmez said...

Dobro je ja vec mislio ozenio se.


A cena ako se neka gospodza zainteresuje?

spirit said...

to tezgarenje zarad godisnjeg odmora? ;)

slavoljub said...

sram te, bre, bilo! :-)

arsa said...

pa da, taman za odmor i opusteno troskarenje. Lepo jeste, ali ne vredi. Svi me zaboravili. Pocecu da citiram "bolje u lavoru..."

Anonymous said...

To me it is not clear.