10.6.10

Par Gocinih pesama

MUDA NAMAZANA DŽEMOM

Gola bauljam podom
kupeći parice
iz tvojih prevrnutih
džepova.

Bezazlena, nameštam bedra,
ražarujem svoju žudnju.
Mucaš: Umiri se..
O..ke..an.. so...li
is..ti..če...
Ti se ne vraćaj
u dečaštvo.
Neću dna kožica.

Ja pripadam svima.
Imaš li ti prava
da uzimaš
nudeći muda
namazana džemom!


PRESOLJEN HLEB

Jebao si me danju
bežao od mene noću
zakonom odobrenoj ženi.
Mesecima smo trčali
asfaltnom strujom.
Ispod stola
bunovnu stvar
tutkao si mi u ruku.
Osvrćući se
stiskala sam mišić
dok mi se oči sitile
korom presoljenog hleba.




ISPOD RUKU DEVOJKE

Raspoložena za izlet
gledam ispruženu nogu
i svoj profil.
Devojka čvrstog tela
i muškarac sa Velaskezove
slike ćeretaju
u mojim butinama.
Devojka počinje od nožnih
zglobova,
muškarac nam već ljubi
ogoljena bedra.
Traži dozreli spas.
Moje telo u senci lica
privlači usne.
Radoznalo se dajem
prstima četiri ruke.
Devojka me nežno privija
muškarac nas grabljivo posmatra.
Čuju se udari pupčanika.
Glave uzima polip
račvajući se na mojim usnicama.
Raspoložena za izlet
topim lan
ispod ruku devojke.

  
NOĆNO SEME

Slušam noćno seme
i bliske u meni.
Nemirom rastu moje bradavice.
Primam te obuhvatajući
užasnom brzinom
sve ono čega
moram da se sećam:
dodiri, milovanje, prestupi.
Takav je zvuk noćnog semena
zaboravljam čistu misao.

Nije ono požuda
ni kajanje
ni moja čedna bestidnost.

Nesavladivo zastaje u meni
čeka sve bližnje.
I nikad ne znam
ko me raspinje:
ti ili noćno seme.




OVČIJA KOŽA

Danima je zivim bojama slikala moje poprsje i poklanjala mi zute ruze. 
Oci joj imale boju topljenog zlata. Cutasmo. 
Ispred platna podom razapeta ovcija koza. 
Protezah se umorna. 
Ljubila mi potiljak i kosu. 
Zasrkah drhtaj zezenog zlata. 
Neko je u ovcijoj kozi ostavio miris zrele trave. 
Vijorio do mojih nozdrva. Legoh. Ona pored mene. Grlismo se. 
Krepke brodolomnice djavoljeg trougla. 
Muskarac utvara bio je u nama. 
Jezici nam svirali balalajke i tokata. 
Moja bedra zagrmese grmovima zutih poklonjenih ruza. 
Bradavice zazujase. Ona bi matica. 
Rominjave macuhice punile se mlecom. 
Covek sam, uzvracah bez stida. Sve razumeh. 
Samo zasto je neznani miris zrele trave ostavio u ovcijoj kozi!

Gordana Stosic
Pozajmljeno sa bloga "Zemlja Mungosova"

2 comments:

arsa said...

Hvala Pekmezu sto me upoznao sa Gocom :)

pekmez said...

Upoznao bih te i sa zivima ali ne smem jer si taken.