5.6.10

Dnevnik za vreme školskog raspusta

28.06.1986. Subota
Rano ujutro pošao sam sa porodicom u selo. Putem do sela mojoj sestri i meni roditelji su govorili u kojima smo gradovima i koju smo reku upravo prešli. Prošli smo pored šuma i planina. Tako smo nakon dugog putovanja stigli u selo. Deda i baba su se obradovali kad su nas videli. To popodne smo razgovarali sa babom i dedom pa smo raspremili kofere i ramo legli.



03.07.1986. Četvrtak
Svi dani su mi bili lepi na selu ali jedan mi je bio najlepši. Taj najlepši dan je bio kad mi je deda rekao da će me voditi na Koranu. Korana je lepa planinska reka koja izvire iz Plitvičkih jezera. Ona je hladna, veoma brza i bistra. Ja sam se kupao u Korani. Posle kupanja sam pecao ribe i upecao prvi put jednu ribu. Na žalost riba je uginula dok smo došli kući zato što nije bila u velikoj kanti već u tegli.

05.07.1986. Subota
Danas su mi došli roditelji iz Beograda. Došli su po nas da bi nas odveli u Pulu na more. Sestra i ja radovali smo se. Kad smo došli u Pulu radovao sam se ponovnom susretu s mojim drugovima i drugaricama. Igrali smo se sve do kasno uveče dok smo svi otišli da spavamo.

14.07.1986.
Dani u Puli su mi bili lepi pa isto i današnji dan. Pošli smo na bazene sa prijateljima iz Pule. Tamo sam i naučio da pravilno plivam. Spuštao sam se sa drugom niz jedan veliki plavi tobogan. Na bazenu je i moja sestra naučila da pliva bez peraja.

07.08.1986. Sreda
Ujutro rano smo pošli u Ljubljanu i okolinu. Razgledali smo Ljubljanu i sve što sam video bilo je lepo. Posle smo krenuli za Bled. Uveče smo se prošetali kroz Bled. Zatim posle šetnje smo prespavali u jednom hotelu. Sobe su bile lepe i lepo uređene. Ležeći sam ramišljajo kako je lep Bled, Ljubljana i cela naša domovina.

08.08.1986. Četvrtak
Još jutros smo ostali na Bledu. Dogovorili smo se da se vozimo čamcem Blejskim jezerom do jednog ostrva. Vožnja je bila lepa a ostrvo još lepše. Video sam jednu veliku i malu crkvu. U jednoj maloj prodavnici video sam čamac koji nas je doveo do ostrva. Želeo sam da mi ga roditelji kupe, ali nisu mogli zato što je bio skup. Kad smo se vratili pošli smo za Bohinj. Videli smo Bohinjsko jezero. Zatim smo pošli za Umag kod  prijatelja. Igrao sam se sa drugom sve dok nismo otišli da spavamo. Prespavali smo tamo nameravajući da idemo za Italiju.

10.08.1986. Subota
Danas smo ujutro rano ustali i pošli ta Trst. Prošetali smo Trstom i kupili šta nam je potrebno. Onda smo pošli za Umag. Pričali samo sa prijateljima pa smo otišli kući.

19.08.1986. Utorak
Jutos smo pošli za Beograd. Put je bio dug i naporan. Stigli so oko četri sata poslepodne. Kad smo stigli raspremali smo kofere i rano legli pošto smo bili umorni od puta. Radovao sam se sutrašnjem danu, igri i druženju sa drugovima iz ulice.

27.08.1986. Sreda
Danas sam u podne otišao u Novi Sad sa sestrom, dedom i roditeljima prvi put. Šetali smo kroz Novi Sad. moj tata je obavio jedan posao pa smo pošli kući. novi Sad je lep grad sa dosta zelenila i bicikla. Ima lepe kuće, zgrade, pozorište i ostalo. Ali ipak, mi je lepši grad, moj Beograd.

28.08.1986. Četvrtak
Mojoj sestri je danas rođendan. Pozvala je drugove i drugarice. Rošendan smo lepo proslavili. Igrali smo se raznih igara. Torta je bila ukusna i lepa. Bilo je zabavno, puno smeha i kasnije smo izišli napolje i igrali se žmurke sve dok nismo svi otišli kući.

7 comments:

Charolija said...

Kad imamo pisani "dokument", lako je premotavati. :))

arsa said...

:)
Mojima mesto ne da mira, pa se na svakih desetak godina sele. Ovo je ta "prelazna" godina. Jedinstvena prilika da se suočimo sa gomilom svega i svačega, potrebnog i (malo više) nepotrebnog porodičnog "blaga" u vidu "zao nam da se rastajemo" krša.

Ovaj put isplivali su moji počeci blogovanja od pre 25 godina :))) Eto vam kako je Drolja razmišljala dok je izgledala kao na ovoj crno beloj sličici sa pljugom :)

Nastavak sledi...

spirit said...

I vidi razliku u opisima..tad mu je sve bilo lepo, danas samo nesto dobacuje :D

Mixa said...

"Ležeći sam ramišljajo kako je lep Bled, Ljubljana i cela naša domovina." - Vrh!!! :D

alexandra said...

e taj odlomak je i meni izmamio osmehe i neku toplinu. ja mislim da cu svoje dokumente spaliti jer ima najvise pubertetskih blamova :) pre nego li mi kcer poraste :)
lepo je sto si s(e)vratio :)

arsa said...

:)))
Grizla me savest sto me nema toliko dugo. Nisam imao vremena za pisanija, pa je moralo zrtvovati estradni momenat na kratko. Plus malo odmora, malo bolesti, mnogo posla. Ma kukacu o svemu uskoro.

Drago mi je sto nisam zaboravljen!

dirty danny said...

I meni je onaj deo o domovini najjaci :)