4.3.10

33

Pre neki dan sam ravno ovoliko godina na planeti Zemlja. Treći kamen od Sunca, da.
Lepa brojka za oko. Da li je ponosni kolekcionar godina poceo da bode necije oko ili je i dalje neodoljiv, odlucice kao i uvek: ogledalo :)



Moram priznati da mi se vec par puta na ovaj dan ponavlja mozdani proces kojim se uporedjujem sa drugima koji su skoro, odavno ili bas odavno, bili u ovim čizmama, da ne kažem mačijim. Obično započenm od svojih roditelja. Uh... Sjebem se u startu. Odmah smislim par izgovora na kontu vremena u kojima nas je zateklo posmatrano stanje i bude mi lakše. Smirim se kad ubedim sebe da ne želim iste stvari kao oni. Još ne znam da li  sam u pravu. Ako sam maštovit padne mi na pamet još neko iz okoline, ali vrlo brzo batalim ideju shvativši da je besmislena. Sve to traje par sekundi, ali se u glavi zadrzi malo duze od toga.

Ove godine sam pod utiskom brojeva. Dupla trojka. Tri pa tri. Šta sve ima oko nas u toj cifri?

U nauci se bas i nije nesto pokazao. Suma faktorijala prva cetiri pozitivna broja: 1 + 1*2 + 1*2*3 + 1*2*3*4 =1+2+6+24=33. Tja, dosadno. 
Trideset i tri kičmena pršljenova. Opala, zanimljivo.
Potom, u sazvežđu Ribe postoji objekat NGC 33, što je dupla zvezda (dve zvezde koje su vrlo blizu ili optička varka).
Tu je onda i atomski broj Arsenika, mog elementa :) Broj protona/elektrona u jezgru atoma hemijskog elementa oznake As, koji oznacava poznati otrovni metaloid. Koristi se u procesu zaštite drveta, u lečenju nekih vrsta kancera, hemijsko oružje u ratovima poslednjih pedesetak godina, u poljoprivredi kao insekticid itd. Nije da nisam koristan.

Isusova poslednja godina, onda kada je razapet. Kao istaknuti nevernik dobio sam par čestitki sa ovom asocijacijom. Mislim da ću ih ipak kapirati kao šalu i slučajnost.
Toliki je broj i čuda sačinio tokom svog života. Potom tu je numerička vrednost reči AMEN takođe 33 = 1+13+5+14. Moćna slučajnost.
LP ploče se okreću toliko puta u minuti, verovatno ne toliko često kao nekad :)
33 je pozivni broj za Francusku.

8 comments:

gdja koma said...

kako je krenulo..ima sebe na kraju godine da razapnes :)))

pekmez said...

Fandjo pazi se ti one krivine na banitzi i da te ne strefi srcka u krevetu.

spirit said...

ajde ti samo lagano, cele godine imaces 33, onda pred nastupajucu 34. sumiraj kakvog je bilo znacenja ;)

arsa said...

samorazap :)
trazim dobrovoljca da mi udene poslenju čiodu.

arsa said...

nije li srcka u krevetu nacin na koji bi vecina htela da ode?
:))

arsa said...

ko zna sta sve broj 34 krije u sebi...

:)

spirit said...

def. srcka u krevetu vodi na listi "kad bi moglo da se bira " mada uzroci su verovatno malo varijabilni :D

pekmez said...

ma i srcka je bolja od sracke u krevetu:)