8.2.10

Reklamacija

Potrčao sam danas po prvi put nakon 3-4 godine. Ajme meni... Dušu sam ispustio. Pluća su mi se cepala, a pljuvačka prelivala i niz bradu tekla.
Košarka, stara ljubav. Jedini kontakt sport koji mogu upražnjavati. Nazovi to kako hoćeš, ali volim kad je dušmanin u svom taboru. Uživam samo dok ga preko mreže gledam gde smrdi i prdi, da me sjebe neumorno se trudi.



Ova ljubav u pravom smislu izraza te reči: boli!
Ta divna igra mi je desetak puta do sada dislocirala skočni zglob i odlikovala desno koleno dijagnozom "skakačevo koleno", tj. jumpers knee, kako mi je rekao doca. Nauči da živiš sa bolom, još se sećam saveta. Plašim se da drugo, do danas zdravo koleno, više neće biti ljubomorno na pomenute veterane.

Da bude tuga kompletna, ništa me od mojih vrlina danas nije krasilo. Precizan šut, finta dodavanje, driblačke fore... Duša hoće jedan, al telo radi dva. Ja ne poznajem sebe anymore.

Popio sam andol i aspirin, kako bih se skoncetrisao u narednim danima samo na psihički bol.

4 comments:

Retka Zverka said...

Ako je suditi po fotografiji, taj fizički bol je minorna stavka. ;-)

gdja koma said...

ne predaj se ARSO!!!
you can do it ! :)

kad ovaj iz kolica moze da zakucava http://www.youtube.com/watch?v=obdd31Q9PqA , sto ti gologuz ne bi mogao? :))

idem na bazen vec godinu dana. teretana je perverzija cista, slana voda u bazenu, djakuzi, sauna itd...ali celulit na guzi ave marija! zato hocu da moje dupe sija najjace ovog leta dok me ponosni vlasnik kroz korzo seta :D

spirit said...

al sad kad krenes svaki drugi dan, caskom ces nadoknadis sve propusteno, jel tako? :D
samo kupi dovoljno andola pre toga ;)

arsa said...

jes, a sto mi sad i levo koleno trokira...

razmisljam se da batalim sledeci okrsaj za par dana. dok sam jos pokretan.