16.2.10

Naplata

Pre mozda godinu dana sam na svoju licnu CILF* listu dodao izvesnu Anne Hathaway. Crna mrsavica sa divnim pogledom i usnama. Lista se za divno cudo ne prosiruje kako vreme tece. Uvek je otprilike iste velicine i kako sam primetio nove kandidatkinje samo izguravaju stare. Poslednjih godina promene i nisu toliko ucestale, tako da se poprilicno provedem u glavi sa aktivnim clanicama privatnog kluba, te mi smene i ne padaju tesko.



Naravno, svojoj Ljupki se otvorim i za ovaj slucaj, jer ipak ona mi je pre svega prijatelj. Prijatelj koga najcesce vidjam bez odece, jelte. Iskrenost sam oduvek zeleo da krasi moje veze, ma koliko ona surova bila. Kao i svaka fina devojka podrzi me, pohvali moj ukus i neprimetno proguta knedlu.

Napokon je, sa tolikim zaostatkom, na povrsinu isplivala prava reakcija tog mojeg deljenja sta mi je u glavi.
Gledamo neki film sa pomenutom u kome izginuli putnici avionske nesrece nalaze svoj mir i postaju svesni da nisu preziveli. Jedan baja se muva oko lika koji glumi Ana, romansira situacije koje kulminiraju klasicnim peglanjem uz neku klavirsku pratnju.

Najednom, skroz ravnodusnim glasom, naslonjena na moje rame, mala izgovara:
- "Jebe ti glumicu..."


* Celebrity I'd like to fuck

28 comments:

dirty danny said...

hehehe, znala sam da ce to da se dogodi, neka je rekla :P

slavoljub said...

hahaha

pekmez said...

Priceless:))))

spirit said...

'e si siguran da je bilo bas ravnodusnim tonom ? ;) mislim, malo likovanja nije na odmet :D

arsa said...

smejao sam se par minuta nakon komentara :)

ma kakvi spirit, profi izgovoreno. samo da ubode i ode. ne osvrce se da se uveri dal' krvarim... nebitno.

gdja koma said...

hhhahahahahaa :))))))))))))))))

svaka joj cast! u centar! :)))))))


ako bas zelis da je gledas u razgolicenom izdanju, baci pogled na film 'havoc'... film nije naivan samo da znas.

----
p.s. nego ima li neke sanse da nas stavis na listu pa kada napises nesto novo da nas izvesti u email-u?

arsa said...

razbucala me, da :)

spuatnje filma zapoceto :)
s obzirom na ocenu koju ima na Imdb, olje bi mu bilo da ima dosta golotinje :)

gledali smo sa njom sinoc Passangers. Zanimljivo.

koma said...

nemoj bre da se vodis imdb ocenama ili bilo cijim....
ovo je mali nezavisan film, radjen sa ekipom rodjenom i odraslom u l.a. ....anne je dete glumaca..doduse east coast cini mi se.

e...ako bas hoces nesto sto je mene totalno poremetilo i malo je reci odusevilo, serija dexter...jebe kevu kako je napisana i uradjena. nesto bolje nisam videla u skorije vreme.

kakvu ti to pisac knjigu preporucuje da procitas?

arsa said...

e-mail pretplata je u gornjem desnom uglu: "Subscribe for details". uneses svoju adresu i opicis Enter.
svaki put kad nesto okacim dobijes e-mail. doduse, salje se samo jednom dnevno ujutru, ako se ne varam.

bio sam slobodan, pa sam dodao tvoj e-mail. treba samo da potvrdis.

mozes se pretplatiti i na konkretan Post, tako sto ces stiklirati "e-mail follow-up comments to XXX" pre unosa svog komentara.

Stanislava said...
This comment has been removed by the author.
gdja koma said...

potrvdila sam :)

super :)

da ne znas mozda kako da se kopira tekst iz microsoft works na blog....iz viste..ne radi paste na misicu, i ne radi ctrl+v komanda..jel ima mozda jos neka fora da se kopira?

pekmez said...

na sta ti mi licimo na neke bubuljicave hakere ovde?

gdja naugty koma said...

mmmmmmmmmmmmmmmm :)))

arsa said...

ms works. morao sam na netu da vidim sta je to :)

siromasna verzija office. tja...
hoces da ti posaljem postom najnoviji Office pro ili enterprise? za dz, naravno :)))

kopaj malo, mozda ima neki export ili saveAs u text il' slicno.

gdja koma said...

HOCU!!!!

Jovica said...

Jedno pitanje za gosn Arsu...Scenario za pozorisnu predstavu "Ko je ubio kapetana Kuku" ko je napisao? Cuo mnogo lepih reci o toj predstavi i voleo bih da ga procitam

arsa said...

:)

Dramu "Ko je ubio kapetana Kuka" je napisao Branko Dimitrijevic, ali moram priznati da je predstava samo inspirisana delom. Nema onog odnosa kao medj' pijanog i plota :)

Imali smo tu cast da je Dimitrijevic prisustvovao jednom izvodjenju ove predstave u Studenjaku. Navodno nije sedeo do kraja, morao je hitno da ode. Reditelj nas do dana danjasnjeg ubedjuje da je u pitanju bio neki telefonski poziv, ali ja i dalje malo sumnjam u tu teoriju :)

Pisac je takodje autor i ekranizovanog romana "Oktoberfest" s čijim sam se glavnim likom, Goncićem, godinama identifikovao. Uvek mi je simpatican onaj deo kad ga Lausevic pita "odakle si?", a on odgovoara "sa brda". "Kog brda bre?"... "Banovog".

Raspitacu se ovih dana gde se moze nabaviti scenario, pa javljam.

pekmez said...

kad studiras reziju onda si reziser a kad studiras redaljke onda si arsa.

Anonymous said...

hahahahhahahaaaaaaaaaa :))))

Jovica said...

Hvala unapred

gdja koma said...

cigane ne mogu da ti ostavim na fb nista, nemam gde ili ne znam gde?!

anyway

SRECAN RODJENDAN MY FRIEND!!!! SVE NAJLEPSE TI ZELIM ! I PUNO PARA! :)))

cmooooooook!

pekmez said...

Arsa je suvise mlad za fb on je na myspace ali primice mu se starosna granica.

Anonymous said...

ma ima covek fb ali izgleda da ide tamo jednom u sest meseci....imas ti fb? :)

arsa said...

imam profil, skupljam recke :)
hvala na cestitki

pekmez said...

imam tri u kuci:) Uvodim zabranu za dva.

Anonymous said...

hehehe :) sta su uradili? tj. sta nisu uradili?

pekmez said...

ebala ih skola:)

arsa said...

:))))