13.10.09

Prevara

Šta je veća prevara, mentalna ili fizička? Da li je mentalna uopšte i prevara ili to samo mašta radi svašta? Stvar dogovora koji se nikad ne postiže :)

Ja kresnem dve tri ribe dnevno u glavi. Na pauzi dok prošetam do pekare, pijace ili kafančeta, izjebem pola komšiluka. U glavi nažal... mislim naravno. Iz moje tačke gledišta to je sasvim normalno i ne može se svrstati u prevaru. Šta kaže Ljupka na to, kašće mi se samo budem li večeras opet spavao na kauču :)

Da li je muškarcima potreban povod za tako nešto? Jok bre, samo prilika. Sa druge strane mislim da žene tim činom šalju neku smislenu poruku, pa tako dok je čitalac ne pročita poruku ona se lepo provodi :)

Kažu da se ribe samo isključe. Nema priče, nema seksa. Dok nas jadničke grize savest i počnemo da poklanjamo više pažnje. Varao sam, nije da nisam. One koje mi nisu značile malo više, ali i one koje su mi značile. Šta sam postigao? Ama baš ništa. Sam čin, svest da to radim mi nikad nije bila na umu. Nema govora da sam to radio po principu L'art pour l'art. Bio sam navučen na možda najveći seksualni fetiš na koji malo ko obraća pažnju, a to je početak. Upoznavanje sa drugim bićem, mentalno i fizički. Ti moji počeci su uglavnom to i ostajali. Ni traga razradi, a kamoli kraju dramske radnje. Čim skazaljka padne ispod stotke to više nije to.

Prokletstvo ili ne? Pitam se da li je ta potreba za širenjem svog semena iznikla iz čistog životinjskog nagona ka održanju vrste ili ima nečeg socijalnog u svemu tome. Možda još samo jedan odbrambemni mehanizam savremenog čoveka? Hm, savremenog... Sudeći po pećinama, papirusima, grobnicama, knjigama i slikama, poslednjih par hiljada godina kroz sve epohe su se ljudi razvratno dovatavali bez izuzetaka. Danas je to jedino mnogo lakše. Ekonomsko blagostanje i egzistencijalna stabilnost dostignuta u prethodnom veku nam je uveliko približila genitalije suprotnog pola. Dobro, željenog pola, da ne bude diskriminacije. Taj životinjski momenat je po meni odavno smenjen zadovoljstvom. Rupom bez dna...

Zašto se još švrlja? Znatiželja, monotonija, nedostatak traženog ili očekivanog, potraga za tim istim očekivanim, savršenim, bežanje od sebe i koje kakvih čuda...
Gotovo redovno devojku koja mi se sviđa zamišljam zatvorenih očiju, blago razdvojenih usana, lagano uzdignutog nosića, kosom koja joj prekriva deo lica i maznog pokreta vratom. Zamišljam kako me dodiruje svojim tankim prstima, kako me gleda sa osmehom kao da se plaši da prekine beztreptajni kontakt očiju. Zamišljam toplinu usana, zamišljam zvuk otrglog uzdaha. Nagađam gde je sve golicljiva, a gde ranjiva. Priželjkujem da vidim momenat strasti i bezumlja tako divnog stvorenja. Priželjkujem šapat kojim bi mi se nečujno drala dok me grli i tone u san. Maštam o zvuku njenog osmeha u trenucima kada zna da je niko ne čuje, o izrazu lica kad napravi neku sitnu pakost.

Sve to smestim u tih par sekundi, arhiviram i produžim dalje.
Sigurno bi bilo lepše ostvariti fantaziju, ali dok je u glavi ona ipak duže traje.
Opet, zašto se cimati i rizikovati, kad te sve to pa još i mnogo bolje čeka kod kuće :)

Oprostiti neveru može samo onaj koji mnogo voli. Veoma je teško preći preko toga i spakovati je sa strane. Zaboraviti se ne može i samo je pitanje lošeg trenutka kada će se povampiriti i mučiti izgubljene. Mnogi praktikuju sistem ignorisanja i politike da nije prevara ako se ne dozna.

Ne bih voleo da saznam kako bih reagovao ukoliko sam prevaren. Kao i u svim stvarima nalazim razumevanje, ne baš uvek i opravdanje, ali bez pardona progovori tu i osećaj u kome se gušim od izdaje. Posesivni trip koji svako od nas ima, moje i samo moje. Iza njega stoji strah od gubitka, od poniženja, od bolesti na kraju krajeva. Ako poslušam krilato stvorenje sa drugog ramena, naći ću razumevanje da je htela malo uživanja, malo promene, malo novih santimetara. Ko sam ja da sudim. Samo nek je njoj lepo...

Ili cuti ili uzvrati istom merom.

35 comments:

koma said...

uh...iskreno do koske i nazad :)
svako od nas ima svoju interpretaciju prevare ...

pekmez said...

Ko o cemu drolja o droljanju:)))

Aleksandar Mirilovic said...

ne mogu ni da zamislim kako izgleda kad ti devojka cita ovo :)

Arsa said...

moram priznati da je zajebano...

posle ovakvih tema pijem samo iz flasa i tetrapaka koje upravo otvorim, a za ruckom pazim da uvek ona uzme prvi zalogaj :)

Arsa said...

hvala Koma. Kostanu srz cemo ipak da prelistamo samo u cetiri oka :)

gde si Pekmez legendo!? uplasih da sam te oterao svojim kilavim pisanjem u poslednje vreme. Mora da je kod konkurencije masnija atmosfera :)

a o cemu ce baka inace...

koma said...

ti to hoces i mene da ubacis u paranoju, posle 4 oka, dodjem kuci i sve iz tetrapaka da pijem? :)

hahahhaa :)

slavoljub said...

Kako ide ona pesma... ako progovorim...

slavoljub said...

nece ni dunav ni sava da vas operu :-))

pekmez said...

Kakav more redtube ovo je mrsnije, udara olesterol oma.

dreamer said...

Narod je to vekovima umnog prosejavanja sabio u dve reci "tudje - sladje"

Aksiom..

slavoljub said...

...ko grom!
:-)

Arsa said...

umno prosejavanje :)))
samo jedno slovo gadeli od kontrasta :)))

kad je tudje u pitanju sve je pod okriljem aksioma. Ne treba ti razlog ni za sta, sve "uzimaj" zdravo za gotovo :)

koma said...

cuti ti slavoljubi samo nesto nam pretis :))

e, jedno hipoteticko pitanjce:

varas svoju ribu sa drugom ...varas li je i zato sto je dzabe? ono ne moras da se uvlacis u emocije, u vezivanja i te fore? ili samo zato sto je tudje sladje i (nadajmo se) krace

hipoteticki pitam...

koma said...

i malo muzike za vikend
http://www.youtube.com/watch?v=J-k6ceE8YLU

a na ovog iamx sam totalno navucena...oh kako sam u tom raspolozenju ne mozete da shvatite .. http://www.youtube.com/watch?v=QBFVypom6Kg

Arsa said...

hm... naprotiv.
mislim da varamo bas iz potrebe za emocijama i to novim, koliko god to povrsno izgledalo.

trazimo nesto... i najvise pojebe onaj kuj ne zna sta trazi :)))

kao sto ti rece, svako ima svoju interpretaciju :)

usput, ovo "hipoteticki" sto ponavljas, zvuci kao u onim tinejdzerskim filmovima gde klinka trazi seksualni savet gistro za svoju drugaricu :)))

koma said...

sta ces, tinejdzerka u dusi :))

spirit said...

drugarica kaze da i hipoteticki za zenske deo je pametnije da cute ;)
:D

koma said...

i to sto kazes :)))

slavoljub said...

tako je :-)

Arsa said...

eh koma da cuti.
progovorila bi i na... lakat :)

koma said...

hhahahahaa :))

koma said...

http://www.youtube.com/watch?v=2efTegtiHsU

poslusajte ovo :)

slavoljub said...

au!!!!
pa, ovo je uzassss!
au...
a vapaji tipa imam decu...

koma said...

uzas totalni! :)

a jesi citao komentare? :)

koma said...

uzas totalni! :)

a jesi citao komentare? :)

koma said...

let's go back to subject :)

http://www.youtube.com/watch?v=HbgPF3IMXm8

koma said...

a da, odgovor na tvoje pitanje, ja mislim da je mentalna prevara gora.

Arsa said...

dodjosmo do sustine :)

inace ovo sa svalerkom je krvavo.
za ne pozeleti dusmaninu :)
a i komentari su sareni.

slavoljub said...

ma idi, ceo dan mi nesto bilo lose :-))

Arsa said...

:)
los utisak ostavlja nasa osobina da se odmah stavljamo u kriznu situaciju. samo nam pred ocima situacija kako bi mi reagovali da nas strefi. obe strane... onda nam padnu na pamet eventualne reakcije bliznjih i ode pritisak u qrac :)

slavoljub said...

ma jok... ja sam zamislio da sam voditelj :-)

klodowik said...

ne znam kako nabasah na ovaj blog, ali odsada sam verni čitalac...
pozdrav

klodowik said...

nekoliko savršenih rečenica...
odličan tekst, pohvaljujem....
ta priča o početku...
kazanovizam...da...
Odlično, još jednom.

arsa said...

veliko hvala i dobrodosao!
odlican nadimak :)

ovde je pola ljudi slucajno, a druga polovina cita na silu da se ja ne bih durio. jos nije dokazano da li su u pravu. jadničci... :)))

klodowik said...

ako je i bilo na silu, verujem da im se do sada omililo da čitaju...:)
uzgred, 'tica poganog jezika je zapravo klodowičica :)
čekajući nove tekstove...
poozdravjam