27.10.09

Pauza


12 comments:

koma said...

broj jedan i dva mi leze :)

Arsa said...

vidi nju, jos bira!
:)

meni pol nalaze da moram svima pruziti sansu :)
bez diskriminacije.

koma said...

ne sumnjam :))

verovatno ni jedna muski ne bi mogao da bira nego bi SVE :)

spirit bejbe tu li si? :)

Arsa said...

ko bira,
masturbira...

pekmez said...

Moze.

koma said...

a onaj sto ne bira
sve razbija ;)

koma said...

evo jedna pesmica za dusu :)

http://www.youtube.com/watch?v=_G_Qg_o2kas

spirit said...

ma tu sam, sve cekam neku musku sliku, al zaludna ocekivanja ;)

koma said...

ehhhhh :)
udario arsa restrikciju na sve frontove :))

spirit said...

mozda josu vek trazi slike? ;):D

Arsa said...

od muskih slika samo svoje kacim!
malo sam smanjio, jer Ljupka vise nema razumevanja za silne obozavateljke i njihove telefonske pozive u sred noci :)

...ali ako bas insistirate, iscupacu neke iz kolekcije jesen/zima npr. 1996.

koma said...

moze :)))

a za cimanje obozavateljki u mrkloj noci je potpuno razumem! onaj moj hipo(hondar) drzi telefon upaljen i nocu za ne daj boze ako treba nekome nesto da pomobne...a ribe samo salju poruke. uzas. srecom toliko se umorim dok sam sa njim :) da zaspim kao jagnje + cepovi za usi da me psi ne bude od jutra.