4.9.09

Pušmipuli

Sećam se kao kroz maglu jednog crtanog filma dok sam bio deca.
U stvari, ne sećam ga se uopšte, već samo par likova koji mi do dana današnjeg ne daju mira.
Prvi je Doktor Dulitl, ni manje ni više "dr Do Little". Hahaha. Uvek mi je promicala ova igra reči.

Međutim ima jos jedan mnogo zanimljiviji lik, a to je Pušmipuli!!!
Push me - pull me! Ovo sam skoro provalio, oduševilo me je. Pa zar je moguće? Sjajno.
Ako se sećate u pitanju je dvoglava lama koja kada hoće da se pokrene obe joj glave idu u suprotnom smeru. Naši talenti su tako "preveli". Dobro se sećam kao žešće perverzne reči iz detinjstva. Pušmipuli :)
Video sam na netu da je pravo ime dvoglavog stvorenja Pushmi - Pullyu, ali ne mari. To je to.

Znači li to da starim kad polako razotkrivam misterije ranog mi doba?
Da li se želja za životom upravo tada gubi, kada ceo svet oko vas postane napokon shvaćen, napokon provaljen u svojim začkoljicama? Da li ima spokoja i da li se drugačije gleda na neostvareno, neviđeno, neproživljeno, neurađeno...?

7 comments:

slavoljub said...

ja sam imao i slikovnicu sa prevodom
Vuci-Guraj :-)
kao neki samuraj

koma said...

ostajem na nivou dete-debila :))

sto je to grozno kada otkrijes stvari iz detinjstva, ma i iz bilo kog perioda, shatro otkrio si toplu vodu a ono za stepenik postajes ozbiljniji.

Dirty Danny said...

blago meni, ja prvi put cujem za pusmipuli, za mene je zivot jos uvek velika misterija - jos uvek sam dete. :P

ali, ponekad je upravo to ono sto meni oduzima spokoj. :(

koma said...

stize li vise? :))

Arsa said...

STIGO!!!

Ajmo amo da se zezamo...

Unknown said...

Godinama pokusavam da pronadjem taj crtani,ja ga nisam gledao ali moja svastika spominje non-stop kao crtani iz detinjstva

Ivan Arsić said...

:) Nema mu traga na netu, ali zato vidim da ima dosta klipova iz filma :)