6.8.09

Za sve je kriva tačka

"From: Gaga
Subject: za tebe
Od sada mi mozes pisati na ovaj mail. ljubim"

Hm... Nisam valjda toliko odlepio da ne znam o kome se radi? Prelistavam u glavi ženska imena, grupišem ih i prebrojavam sve na slovo G. Znam jednu Gagu, ali eno njene bradavice žvaće neki klinac koji još nije progledao. Ne kažem to iz ljubomore, već samo da bih je eliminisao. Dobro, u prošlosti nisam bio baš imun na gospođe sa sitnom decom, ali sa time je završeno. Smanjio sam i sa pićem, pogotovo u društvu. Nemoguće da postoji nešto čega se ne sećam iz skorijeg perioda. Ne postoji doduše ni štošta čega se sećam, ali to je već lična deformacija. Idemo dalje. Videvši da je na pomolu neki pičvajz, odlučujem da prijavim ovo uznemiravanje i priznam amneziju:


"Postovanje,
Ne zelim da zvucim nepristojno, ali ako moze mala pomoc da se prisetim odakle se znamo..
Mozda je i greska u pitanju, ali ja evo obecavam da cu Vam ipak pisati posle ovako lepog poziva :)
Veliki pozdrav!"


Ubih svu erotiku ovim odgovorom. Definitivno opcija snošaja pada u vodu, a nije da sam nešto i planirao. Čisto mogućnost, opcija, izbor. Kao ovo sranje sa vizama: ne moram, ali hoću da mogu. Znači, iskrenošću pucam na gistro više vrednosti i pokušavam da ostvarim prijateljski odnos. Stara loša navika: prijateljstvom u gaćice. Bude slatko na posletku, ali sa večitim pitanjem da li je vredelo cimanja. Neke greške se previše odomaće.

"Pa sreli smo se jednog leta, davno. Bilo je to pre nekih 15 godina. Tada mi je jedan mali plavusan zapao za oko. Imao je plavu majicu i bio je skroz sladak. Svideo mi se ali sam bila stidljiva da mu to kazem. Posle toga sam ga sve redje vidjala ali sam ga cuvala u srcu sve do sada. Jedna pticica mi je rekla da se totalno promenio. Pustio je kosu, bradu. Poceo da svira gitaru i promenio svoj fazon. Nakon toga, zelja da ga vidim bivala je sve veca. Najzad, sreli smo se jednog decembra. Cim sam ga ugledala, osetila sam toplinu oko srca. Pozvao me je da izadjemo. Zasmejavao me je, grejao mi ruke, gledao me.... I rekao da mu se dopadam. Nisam verovala da setam sa simpatijom iz detinjstva, da mi se jos uvek dopada, da se ja njemu dopadam. Sve je bilo nestvarno! To je bila noc koju nikada necu zaboraviti. Iako je imao devojku, ja sam ga i dalje zelela i nisam prestajala da mislim na njega. Ali, ni on nije prestajao da misli na mene. Culi smo se svaki dan. Ni on ni ja nismo razumeli sta se to desavalo sa nama. Medjutim, bilo je i perioda kada nije bas sve bilo lepo. Ali to je proslo. Nakon sest meseci, konacno smo se sreli. Te noci je kisa padala kao nikada do sada. Iako sam se plasila grmljavine, izasla sam da se vidim sa njim. Bila sam jako srecna sto ga vidim posle sest meseci. Te noci smo bili zajedno. I narednih deset dana se nismo razdvajali. Uzivivala sam kao nikada u zivotu. Od tada je proslo nesto vise od mesec dana. Jos uvek smo zajedno.. On je u B. a ja u Z. Dele nas kilometri. Nadam se da ta razdaljina nece uticati na nasu ljubav. Ipak, trazili smo se ceo zivot. Izdrzacemo i ovo. Doneo je radost u moj zivot i osmeh na moje lice. Sa njim kao da letim medju zvezdama. Jako je dobar osecaj. Sa njim sam potpuno srecna i mnogo lakse podnosim neke stvari kada znam da imam njega. Nikada necu moci da mu se oduzim za svu srecu koju mi pruza. Zaljubljena sam. Ponovo volim ptice, drvece, cvece... Hvala mu do neba!"

Ovde se naježim! Krenem da se prepoznajem u tekstu. Pogotovu onaj deo gde sam sladak i 15 godina mlađi. Negde kod bujne kose počinjem da sumnjam. Mislim, puštam je ja, ali se ona više ne vraća. Krenem onda da se prisećam svojih simpatija, ali teško da sam ih odonda i sretao, pa mi slike devojčica od desete do petnaeste godina uzrasta delovaše malo bolesno uz prateći osećaj međ nogama.

Vraćam se na analizu pisma... Šta zaključujem? Da devojke vole zarasle, čupave gitariste. Loše mi se piše. jer sam većinu nota zaboravio. Instrument stoji da fascinira goste i olakša okupljanje prašnjavih čestica iz kraja. Uslov sa dlakama uglavnom ispunjavam. Primećujem i to da je devojka rastrzana između liberalnih shvatanja života i patrijahalne škole brdovitog Balkana. Naime, otima nepoznatoj devojci "radnika", a istovremeno čeka šest meseci na prvi seksualni odnos! Zajeban igrač, što još potvrđuje i njen zategnut odnos sa pticama, drvećem i cvećem.

Iako je moja devojka najlepša i najdivnija osoba na svetu*, ja nisam mogao da se otrgnem utisku da mi je ipak bilo milo što se draga Goga zajebala. Na trenutak mi je aktivirala romantični gen i ispunila mu godišnju kvotu rada. Nisam do kraja siguran da li je i nakon ove druge duže poruke bila svesna da ja nisam taj njen kilometrima udaljen plavi dečkić :) Morao sam još surovijim odgovorom da je ubedim kako sve ovo stiže na pogrešnu adresu. Ah, nikad jebač presretač od mene... Ublažio sam bol izjavom da mogu samo zavideti original primaocu, čija eMail adresa usput NEMA tačku između imena i prezimena.

Time je završena ova slučajna tročasovna afera.
Nikakva vajda od smanjenja unošenja CH3-CH2-OH...

Živeli i srećno!


* izjava data pod čistom prisilom u konfuznim večernjim satima uz prećutnu pretnju sankcijama u više oblasti delovanja pomenute :)))

10 comments:

slavoljub said...

joj, joj :-))
plav, dugokos, mlad, muzicar...
greska, a?
arso, nije greska :-)
zvucace skroz bez veze... meni se skoro desilo da mi je stigla jedna sms poruka greskom, od nepoznate osobe...
ma, mrzi me da pisem
pricam ti uzivo (ako vec nisam)

pekmez said...

Arso da sam ti devojka popusila bih ti za svaki slucaj da se manes romanticnih neznanki.

pekmez said...

Arso da sam ti devojka popusila bih ti za svaki slucaj da se manes romanticnih neznanki.

koma said...

ehhh zivote :))

Arsa said...

nisam cuo sms pricu! jedva cekam :)

pekmeze, uzeo si joj rec iz ustiju :)))

koma ziva!?

pekmez said...

Koma je srecno punjena curka:)

Arso u svakom od nas cuci air gitar virtuoz.

spirit said...

e bre, i ja pomislila ti si, dok ne napisa da si je tip plavusan, pa mi bilo cudno da si se toliko bas promenio :D

al eto mogli ste da se i dalje dopisujete i postanete prijatelji,bez obzira sto ti nisi taj ;)

pekmez said...

U Cemerici se sad dobija neke kinta za stara kola kad kupujes nova. Mogli bi da uvedu kod nas za stare ribe kad nadjes novu posto ne verujem da oni u Zastavu mogu bas da nastancuju nesto kola.

Arsa said...

:))) dobra ideja

polovna riba, malo presla, odrzavana, prvi vlasnik, garazirana :)))

"samo redovno da menjas ulje i ne teras preko dzombi..."

Dirty Danny said...

Simpa prica :)