28.8.09

Da mi je biti...predsednik...skupštine...stanara

Besim ti ja tako veš kao svaka muškarčina sa periferije ovog usranog grada, kad oko snimi nešto zgužvano u ćošku terase. Parče papira skroz ispisano. Uredna ćirilica... Prvo što mi pade na pamet jeste da sisata komšinica iz stana iznad napokon uspostavlja kontakt na malo čudan način. Međutim, skorašnji porođaj mi, i to drugi po redu, govori da joj je želja za još jednim malo ubijena. Ne posežem još za porukom, jer sad već tripujem da me ova moja testira. Nameštaljka pa da vidi kako ću odreagovati. Jes, baš sam sisoveslač toliki. Završavam sa vešanjem, pa onda laganiška zajedno sa korpom uzmem papir i počinjem da čitam. Već u prvim redovima vidim da je u pitanju neka klinka i pada mi na prezasićen mirisom praška um da je iznad mene pored pomenute i jedno maloletno čeljade. Njenim skutima se možemo nadati tak za par godina. Za sada se kreditacija ne izdaje nama s ličnim kartama. Ne kažem da se ne okrećem kad prođe, ali nas barijere društvenog (ne)morala drže rastavljene.

Nego, šta kaže poruka, jebe se vama za moje dileme. Šta to muči komšinku i kako joj možemo pomoći:
(prenosim u originalu, čisto kao kritiku našem divnom školstvu)

[strana 1]
"Misliliste da samo Ukija volim epa ne bi bila ja da nemam oko 10 simpatija. Miloš toje jedno ime koje meni stalno ozvanja uglavi. I kod njega imam jako veliki problem. Svi pričaju da se ja njemu 100 posto svišam ali naravno u momo životu ima mnogo problema pa pošto je on 91 pa sam ja za njega klinka ne što se tiče njega već njegovih drugova. Njega svi zovu Kinez a veoma liči na kaka ima veoma prelepe oči. Ali ni kod njega nemam šase." 

[strana 2]
"Da počne da priča loše omeni. Kada sam mu poslala poruku Šta radiš? on je samo odgovorio Ništa. A sutra dan je moju najboljoj drugarici Ani rekao kako ga ja smara i da mu je stalno šaljem šta radiš? Ali posle svega znam da bi za njega sve uradila i sve oprostila. Ali ja samo mogu da sanjam da ću ja jednog dana biti s njim. on je jedno najveće đubre koje jako volim!"

Eh dam sam pre par godina prihvatio funkciju predsednika kućnog saveta, sad bih je pozvalo na hitne konsultacije.

8 comments:

slavoljub said...

hehehe
slatko
i nepismeni umeju da vole :-)
some :-)

Aleksandar Mirilovic said...

heheh kako li se uvek tebi desavaju ovakve stvari :D vidis kako zene uce od malih nogu da vole muskarce zbog njihovih mana, a ne vrilina, od muskarca se bre ocekuje da bude stoka... :)

spirit said...

jos nije kasno da se prihvatis funkcije i da ispravis sto se ispraviti da :D

Arsa said...

A Slavo, jel to deo serijala: "i bogati placu"
:)))
Bio sam i ja nekad retard, znam bre :)

Pa gde si Mirilo grome! Ja sam ladno bijo na Alkoidi par puta, ali povezao kockice tek sad. Uuuuu al ima da se nadoknadjuje :) Sjajno

Inace, u pravu si. Sto sam veca stoka, vise sam trazeniji :) Sigurno se onda osecaju superiornije pa imaju onu misiju da nas izvedu na pravi put :)

Spirit bejbe, funkcija me ceka, ali ne bih ja tu "ispravljao", naprotiv...

:)

koma said...

milica :)) vec je pokupila balkanska pravila :)

dzim said...

"Besim ti ja tako veš kao svaka muškarčina sa periferije ovog usranog grada, "...ova ti valja...valjda zato sto sam se prepoznao, pretpostavljam. :)

Arsa said...

uuuu da vidis sto sam kupio nove stipaljke sad na moru!!!

:)))

spirit said...

poceli su prodaju stipaljke kao suvenire sa mora?! eto gde ide ovaj svet :D