28.7.09

Totalno drukčiji od drugih

Prolazim svako jutro kroz jednu malu neuglednu ulicu. S jedne strane je ogromna bezlična soliterčina sa pregršt prolaza kroz istu. Preko puta je neko verovatno polu propalo preduzeće, izgubljeno u vremenu i prostoru. Ulica je jednosmerna i nakon raskrsnice prolazi ispod druge sive zgradurine. Ovde kao da je izmišljena promaja.

Jedino sto sjaji u ovom kraju su nove šipke sa znacima koje obeležavaju parking zonu, kao i zelena farba, sa istom ulogom, organizovana u isprekidane linije malo po kolovozu, malo po trotoaru.

Danima mi bode oči jedan parkiran automobil. Iščukan sa svih strana, isečenih i presavijenih tablica, poprilično prašnjav. Umesto da se zavuče u neki ćošak i stidi svoje pojave, on vidno štrči od ostatka uredno poslaganih mu drugara. Svi su kao pod konac, a samo se on pravi pametan. Samo on nešto izvodi i kurebeca se bez razloga. Odakle tolika drskost? Odakle ta ludost? Šta mu treba to pišanje uz vetar i zašto sebi dopušta da ga ovako opanjakavaju?

Tek sam pre par dana provalio, razumeo.
Samo je on pravilno parkiran!
Svi ostali zagrađuju pešački prolaz uz ogradu pomenutog dvorišta.

Izvinuo sam mu se tog jutra. Nasmejao se od smeha i otišao zauvek.
Ne prolazim više tom ulicom.
Žešće mi smeta simbolika koju vidim u tome...

5 comments:

spirit said...

naravoucenije- nemoj te raditi ispravne stvarni,nekome ce te zesce bosti oci, a moracete i da promenite put koji ste taman utabali :D

zanimljivo je da treba vremena da se sagleda da vecina radi pogresno ;)

pekmez said...

postao si ko neka tetka usedelica. moras da pregledas hormonsku sliku.

Arsa said...

kod mene opet neki evolucioni rikverc. dok su svi ranije pizdeli, ja kulirao. sad pizdim sto svi kuliraju...

:)

koma said...

arsicu interesantna prica....bas!

Arsa said...

hvala lepa!