28.7.09

Na tajnom zadatku

Toga jutra sam odmah nakon doručka pozvan kod poručnika u kancelariju. Rečeno mi je da batalim sve redovne aktivnosti i uputim se pravo na heliodrom gde ću dobiti dalja uputstva. Čeka me zadatak od poverenja, od neprocenjive važnosti za odbrambeni sistem naše kasarne. Nakon negativnog odgovora na pitanje da li sam pušač, uručen mi je upaljač domaće NoName marke.

Nabijen nestrpljivošću i željom da učinim sve što je u mojoj moći u sprečavanju unutarnjeg i spoljnog neprijatelja da uoči i iskoriste naše slabosti, upućujem se do tajnih koordinata izvršenja svoje misije. Trebalo mi je svega par minuta da zauzmen poziciju u suprotnom delu dvorišta, na mestu između kontejnera za đubre i kanala za opravku kamiona. Osmatram okolinu, registrujem potencijalne pretnje dok prijanjam  na posao.

U toku jučerašnjeg dana u krug kasarne unešeno je par računara, klima uređaj i mini frižider. Da smo u direktnom sukobu sa tradicionalnim neprijateljima sada bih morao da vas likvidiram, jer posedujete kontraobaveštajne informacije, poverljive sadržine, koja nas sve može dovesti u stanje neposredne životne opasnosti.

Moje angažovanje ima za cilj da podaci o poreklu, vrsti, količini i performansama pomenutih uređaja ne izađu iz kruga kasarne. Ambalažu oblikujem u formu indijanskog šatora i metodom zapaljenja najslabije parcijalne strukture izazivam lokalni požar, koji se ubrzo širi na ostatak gomile. Dužan sam da ostanem kraj vatre dok poslednje parče kartona ne otputuje u večno konačište. Moram priznati dam sam imao par incidenata gde su pri silini plamena delovi ambalaže sa vidno odštampanim natpisima uzleteli i uputili se preko ograde. Uspeo sam ličnim požrtvovanjem da vratim begunce i surovo ih kaznim na improvizovano ognjištu. Sačekao sam na plus četrdeset da vatra proguta sve dokaze, udavio ih mlazom vode i napustio tajnu lokaciju.

Nakon uspešno obavljenog zadatka, ponosno sam se uputio na raport svom pretpostavljenom. Znam da sam od tog dana stekao puno poverenje svoga starešine i da će me ubuduće slati na još zahtevnije i odgovornije misije.

Od tada je prošlo mnogo vremena.
Nisam propušio, ali uz sebe uvek imam spreman upaljač.

11 comments:

spirit said...

cuvena muska prisecanja na vojsku :D
i pouke iz nje ;)

pekmez said...

Sad mi je jasno sto si ti takav i toliki palisa:)

Arsa said...

pazi koliko je vremena proslo, a ja sam tek sad poceo sa borbenim temama. mislim, nikad nije kasno, ali cenite to sto ste bili postedjeni do sad :)

redov palisha

koma said...

mi takve price nemamo...oslobodjen trajno :)
al zato o ribama....moze dok ne umre.

znam da je cale sa 27 godina bio poslat u vojsku od strane keve da mu ne dosadjuje oko dece....i dan danas prica o nekim slovenkama :))

Arsa said...

a onaj seoski obicaj da se bez vojske tesko ženiš :) nema stra'? :)

slovenke sa 27... odlican tajming. ja sam malo kasnije i priznajem da se primeti posledica :)

koma said...

jedna slovenka upravo mi remeti red i mir ....razbi sa sms, dok mu ne polomim vise taj mobilni.

pekmez said...

pomiluj ga po kiti i reci samo ti pisi kuronjo moj. ebo vas roming na plazi.

Arsa said...

nema nista od toga Koma, nemoj brines...

qrac ce u sloveniju na more :)))

osigurana si do ski sezone

Dirty Danny said...

Arso, dugo nisam bila ovde i sada sam se ponovo odusevila.

Mislim da bi mogao da izdas zbirku kratkih prica, verujem da bi ovo svi rado citali!

Arsa said...

Dirty Danny ponovo sa nama!!!

Vaistinu dugo te nije bilo. Uželeo sam se tvojih komentara, a i ovaj instant šliht ti anulira pomenuto odsustvo :)))

Anonymous said...

Amiable post and this enter helped me alot in my college assignement. Thanks you as your information.