12.6.09

Povratak u buducnost?

Dana tog i tog, vrlo skorog, tekuće godine, u 15 časova i 20 minuta, na lokaciji u blizini Botaničke bašte, primećen srednjovečni dingospo sa uramljenom slikom veličine 10x10cm oko vrata. Na slici je zlotvor koji je bio na vrhu ove tzv. države tokom devedesetih. Danas ga smatramo simbolom svih užasa iz tog perioda čije posledice dan danas proživljavamo, naravno uz novotarije zlotvora naslednika. Jeste, mnogo mi je lakše sve ovo navesti no njegovo ime napisati. Jeste, Sado Mazo...

Elem, okrećem se ja za pojavom i ne verujem svojim očima. Preispitujem sebe koja je godina, sumnjam u svoja čula, jer ipak odavno nisam dolazio do centra grada u toku dana i moguće je da sva ta buka, smrad, čađ i gar kombinuju kojekakavu halucinaciju. Al' ne lezi vraže, pogled mu nije ni malo unezveren, pokreti smireni, odeća normalna, u rukama neke fascikle. Svedočim i naizgled normalnoj komunikaciji u kojoj učestvuje sa mladom osobom ženskog pola, tzv. sisonošom. Zaboravila je telefon, pa se vraća u kancelariju. Znači i zaposlen. A što ne bi i bio? Mislim, zbunjen sam. Zbunjen ostajem. Posle nešto razmišljam da kad oni majmuni u skupštini nose bedž sa likom drugog idiota, što ovaj ne bi šetao svog boga.

Ma batali. Držim se ja svoje suburbije...

Prljave misli mi prekidaju vesti na depigmentisanom TV-u. Neke nove slike sa nekim starim glumcem, veoma traženim u ovim krajevima. Ovaj put pokretne slike... Bacaju senku na prethodno pomenute i umanjuju im efekat. Konkurencija! To je ono što smo priželjkivali. Otvoreno tržište pa makar idiotizama. Zdravo je to.

Doneli mi moji neku rakiju podno Kosmaja. Odoh da probavam...

4 comments:

koma said...

o kome si pricao jer ja nemam pojma?


drzava nam je u kurcu jer profiteri su na vlasti. boli ih patkica.

spirit said...

ti stvarno retko izlazis po centru :D
ti takvi nisu ni odlazili ;)
nazalost...

Arsa said...

drzava NAM je u...
Obama profiter?
Jel si sugurna da je patkica?

moram te malo.
ne izlazim. izgradilo se, ijuuuu...

koma said...

ja sam half/half :) imam dve drzave u srcu :D