2.3.09

Srećan mi je

Danas sam se toliko osećao živim da je to bilo nenormalno :)
Iako sve činjenice govore suprotno, shvatio sam da se baš trebam potruditi da bih nestao iz svačijeg života. Nije da sam imao nameru za tako nečim, ali priznajem da je u moru kloniranih dana bilo trenutaka kada sam počinjao da se mirim sa svojom asocijalizacijom.

Ne marim da li je prijateljima pomogao skajp, fejsbuk ili mobilan. Osmeh na lice mi stavi svaka poruka ili poziv koji dobijem danas. Nije mi ranije toliko značilo da li se neko setio ovog mog dana ili ne. Koliko puta sam i ja bio zaboravan, te ne mogu tražiti ništa više i od drugih. Međutim, ovaj put je drugačije... Počinjem da razumem sve one koji se "lože" da ih se svi sete barem na rođendan. Kao što rekoh nisam još dotakao fazu da se durim na zaboravne, jedino mi krivo što su mnogi spoznali ovaj osećaj učmalosti mnogo ranije :(

Da iskoristim priliku i poželim nešto prikladno ambijentu, a ujedno i da obećam, koliko god to morbidno zvučalo. Želja mi je da kad i 'mrem nastavim sa pisanjem bloga :) Mislim da ću imati mnogo više vremena, a sigurno i tema za obradu. O odgovornosti i da ne pričam :)

Cestitka draga...

10 comments:

Arsa said...

Jos jedan poklon za rodjis :)))

"Dakle, eto, umrela je Jugoslavija…"
Cvrletov komentar na gasenje YU internet domena. Jes da trza jos malo, ali ipak je gotova.

http://www.nic.yu/index.html

pekmez said...

WTF is Jugoslavija? To mogu da vole
samo grobari.

pekmez said...

WTF is Jugoslavija? To mogu da vole
samo grobari.

pekmez said...

neko mi je podmetnuo indigo

Arsa said...

nije ti prvi put :)
no, kad vas smori ovo "Today is my birthday..." vi recite.

da okacim jos neki :)

komentar said...

ovi jugo-nostalgicari :))))


--\
jaooo kako ti je lepa cestitka!!!! pa totalno ti zavidim!!!! totalno!! !
hocu i ja takvu! istu ovak'u za moj rodjis!!!

Arsa said...

:)
jutros sam prodangubio pola sata trazeci ISO 3166-1 country kodove za ovu nasu lepu. ima dvoslovna, troslovna i numericka. skapiram u jednom trenutku da banke sa kojima posluje mojata firma rade i dalje sa 981 kodom (SCG, 980 SFRJ). Ne moz ispraviti softver koliko se brzo ovde menjaju drzave. Milenijumske bube na svakih par godina :))) Ah...

Ako nekom bude trebalo za ukrstene reci i sl. evo: Serbia RS,SRB,688


si videla cestitku?!!!
moj drug Flore se setio.
Apsolutni hit bio tog dana na poslu :)

sad ce i tvoj, strpljenja :)

koma said...

jedva cekam moj rodjendan!!! ima da mi posaljes isto ovakvu ako ne i bolju!!!

spirit said...

ja kasnim doobro,ali nikad nije kasno za cestitku ,skoro kao da ti opet rodjendan :))

Arsa said...

hvala vi!
:)