2.3.09

Rock'n'blama

Tog proleća sam po prvi put nakon 15 godina bio u Istri.
Se što sam imao u glavi bile su iseckane uspomene, ulice, trgovi, zgrade, plaže, ukusi i mirisi.
Sve pomešano i povezano na meni jedinstven način koji slabo da ima što sa realnošću.
Jednog prepodneva sam obnavljao gradivo iz užeg centra. Ćaletov prijatelj koji je na sebe preuzeo ulogu vodiča me je vodio u zatvorenu tržnicu. Na samom ulazu zaustavljamo se ispred nekog lika i nakon uobičajne razmene par psovki od milja, dosta rasprostranjen specijalitet boravišnog područja, pozdravljam se i ja sa dotičnim.

U sledećem trenutku bivam upitan:

- Jel znaš ti ko je ovo?

Prelistavam arhivu u glavi, slažem mudre face koje bi trebalo da ukazuju da samo što se nisam setio, ali uzalud. Ima godina poprilično više no ja, te ga tražim u fioci sa ljudima koji znaju mog starog. Nekako mi kao pojava deluje žešće nespojivo sa njim. Pre će biti da treba da rovarim po svojoj fioci. Bezuspešno...

- Ovo ti je Sale Veruda! Kako ga ne prepoznaješ?

Ne spajam tačke na ovom crno belom crtežu za uzrast do 7 godina. Dižem obrvu kao da vladam situacijom, zabacujem glavu unatrag sa blago teleće otvorenim ustima. Tek mi sledeće reči govore na kojoj se planeti nalazim.

- KUD Idijoti, gitara...?

Uh, bre...Kako ja to sad da provalim? Umesto gitare ima dve kese sa pijace. Miran, staložen, za primer. Niti jedna pesma ne ide u pozadini kao pomoć u ovom kvizu. Izblamirah se. Beše mi žao čoveka. Gde baš ja ga razočaravam.

4 comments:

pekmez said...

Verude si nisi setio? Zato Jasminu i Tatjanu nisi zaboravio muska droljao:).

pekmez said...

Verude si nisi setio? Zato Jasminu i Tatjanu nisi zaboravio muska droljao:).

Anonymous said...

stvarno arso sram te bilo :))

Arsa said...

evo, intenzivno me blam par godina.
odlaio sam tamo jos par puta, ali ko za inat se uvek nekako mimoidjemo...

:)