11.3.09

Presek

Imao sam nekih desetak godina. Svoj razvojni put sam tabao na Banovom brdu te su mi odlasci do centra grada bili veoma retki. Gotovo da pamtim svaki. Moji su smatrali da su jedino Kalemegdan i Tašmajdan vredni cimanja.

Tog popodneva smo pešačili uz bivšu ulicu General Ždanova. Komandant ruske vojske koji je iz ko zna koje pizde materine došao da oslobađa Beograd i okolinu krajem drugog svetskog rata. Ono što Nemci nisu uspeli da učine u posledjim trenucima svoje posete Balkanu, uspela je magla i onaj pokušaj od planine nadomak grada dvadeset godina kasnije. Šta li je avion tražio čak tamo?

Park iza Stupice sa uvek gustom krošnjom s naše desne strane, da bi nas na stotinak metara s leve čekala Beograđanka. Čak sam se jednom i popeo na vrh. Nisam imao pojma da je tu i SKC i JDP. Možda iz razloga što još uvek nisam bio ni student, ni kulturan, a kamoli centriran. Pozorište ću upoznati tek za par godina i nadoknaditi sve ove falinke. Pardon, pokušati u tome...

Sunce samo što nije zašlo. Početak leta, ali i dalje veoma prijatno vreme bez vrućina. Obožavam gradske, da ne kažem urbane, zalaske i ta poslednja poigravanja svetlosti u toku dana. U vazduhu kao da su ispomešani svi lepi mirisi ovoga sveta. Udaljena škripa tramvajskih šina, cvrkut ptica i eho okolne dečurlije.

Mirno...

Najednom gromoglasan zvuk TRUBE!!! Gomila preplašenih golubova poletela je preko naših glava na sve strane. U početku sam samo čuo zvuk, da bih nakon par koraka i video na terasi muzičke Akademije lika kako nas časti veoma popularnom melodijom. Treštalo je na sve strane. Svi su se ukočili i sa osmehom pratili kao himna da svira. Bila je to tema iz serije Dinastija koju je gotovo svako opsesivno pratio tih dana.

Uuuu kako je bilo dobro :)
Kad god prođem tuda još uvek čujem svaku notu.

10 comments:

slavoljub said...

uau!

pekmez said...

zlatna truba hajla selasija
jbt.

komentar said...

aleksis mi oduvek bila najsimpaticnija :)

i dexter :)

i semi dzo :)

--
scena koju si doziveo arso...priceless :D

Arsa said...

davno bese, ali internet mi je pomogao da se setim kako sam se sekao na Felon :)

bile su dve ako se ne varam.
obe dobre :)

podsetnik

Arsa said...

i opet

Stanislava said...
This comment has been removed by the author.
koma said...

ma daj ona druga felon kao zvaka neka je bila...
ova prva je secer zivi :)


a od frajera ko ti se svidjao?

Arsa said...

da,da, ova prva je mnogo udobnija!

slika1
slika2
slika3

inace, tad jos nisam obracao paznju na muskarce :)

pekmez said...

ja vas ne poznajem.

spirit said...

eh,secam se kako su nas tada fascinirale njihove spavacice sto su bile kao vecernje haljine :D

Dekster vazio za facu zar ne? :D