20.2.09

Poruka

U svojim gimnzijskim i fakultetskim danima sam obožavao da nosim majice sa kojekakvim natpisima. Ponajviše one duhovite, ali i poneka sa dubljom porukom. Pokušaj da ostatak sveta "prosvetlim" svojim stavovima ili ironiji koja me zasmejava. Pregršt poziva na sex i alkohol, ismevanja široke lepeze ljudskih gluposti. Najiskrenija koju sam imao je nestala bez traga. Beše tekst ogromnim slovima: "This body is in danger". Najverovatnije pozajmljena nekom ko je shvatio pre mene da je opasnost prošla i da mi taj vapaj neće više trebati. Ostale su mi samo neke surove poput "Dance or Die". Mislim da je tu ipak najsurovija činjenca da je ta majica, na primer, stara dvadeset godina, tek pre neki dan poslata u zaborav. Kupljena na Menhetnu što joj dodaje novu vrednost i simboliku, ali i višegodišnju zabludu, jer sam tek godinama kasnije skapirao da je u pitanju neka berlinska tehno grupa.

Vremenom sam prestao da uveseljavam prolaznike.Čuvao sam samo one osnovne turističke, kako bih se kurčio gde sam sve bio, iako sam dobar deo dobio od onih koji su stvarno negde bili. Na kraju sam prestao da komuniciram sa pismenima sugradjanima. Takođe, prestao sam da nosim štrafte, kockice i šarenilo u principu. Umorio sam se od dreštavog. Poslednjih par godina samo "tkanina rasa".

Ipak, letos naletim u prolazu na majicu sa ovom kompjuteraškom smicalicom i podmladim se naglo.

7 comments:

slavoljub said...

hahaha

slavoljub said...

hahaha

komentar said...

do jaja :))))

strava je natpis! :))

---
ja sam skroz bila suprotno ...i sad sam...prezirem te poruke na majicama iako su me neke bas nasmejale....osim nekih iz sentimentalnih razloga :)

iako nije rec ovde o tome, ali nikad nisam volela ni firme da budu vidljive i da sljaste na kilometar.

pogotovu nepodnosim natpise danas tipa oslobite kitove, cuvajmo zelenilo, bush je ovo ili ono, ja sam playboy...itd...nekako sam uvek povezivala da ti ljudi koji ih nose (arso ne uzimaj ovo moje zdravo za gotovo please :D) traze paznju i da su u stvari jako nesrecni.

pekmez said...

Nije li to malo prejako. Penis je ponekad samo penis, a ne falusni simbol.


Rodjen da radi prinudjen da keca poruka na majica svih drolja.

pekmez said...

Sudoku vs

http://www.redlightcenter.com/

komentar said...

arsicu srecan ti rodjendan u ponedeljak ako zaboravim da ti cestitam :)))

zelim ti RAJ :)

komentar said...

to pod Raj podrazumevam ovozemaljsko uzivanje :))) i sve sto te cini happy...da ne ispadne onaj drugi raj.