10.12.08

Ako znaš

“Ne znam što da radim sa sobom, na što misli da bacim. Eto polako stvaram pjesmu o tebi, gledam tvoje tijelo. Ludujem za njim i ponavljam u sebi samo jedno: Poljubi me, pa mi prste u kosu uvuci i zagrli me. Poljubi me, pa se privi tik uz mene i zapjevaj ako znaš bilo što. Želim da se stisnem uz tebe, da te milujem. Da ti šapućem na uho bisere, da pričam o slobodi. Da se glupiram, da ti kažem oh ti ludo jedina. Poljubi me, pa mi prste u kosu uvuci i zagrli me. Poljubi me, pa se privi tik uz mene i zapjevaj ako znaš bilo što.” Dž.Š.


2 comments:

pekmez said...

http://www.youtube.com/watch?v=jJuudNEQLWY&feature=related

Vaistinu Srecne.

Arsa said...

mislim da si skapirao da nema nista od prstiju u kosi, zagrljaja, stiskanja, milovanja, šaputanja...

samo zapevaj.
:)))