6.8.08

Bananaman

Vremenom sam postao predvidiv, barem sto se tiče uslužnih delatnosti koje konzumiram. Osobina koja se ne ceni u špijunskim filmovima. Naime, imam svoju frizerku, svoj podrum pića, svoju pedikirku, krojačicu, pekaru, jajarku (žena kod koje pazarim jaja), trafikanu za ručak, klub za tenis, bioskop, pozorje, a tu je izmešu ostalog još i baja kod koga svako jutro kupujem voće. Zovem ga Bananaman :)

Jutros me zaustavlja i pita radim li ja na Univerzitetu (obližnjem privatnom)! Jok brale, a nit ličim tako. Ne da mu mira jedna visoka brineta, sa pristojnim grudima, danas nosi haljinicu na tufne, visoke potpetice... Svaki dan negde oko 11 časova prođe kroz pijac i ulazi u neki crni auto. Onda u toku dana opet istom putanjom do drugog belog auta i nestaje u nepozantom pravcu. Nisam ni trebao da pitam da li ju je to pratio kad zna sve to, sam mi je rekao. Mladić, tezga pored, sa osmehom prilazi i očekuje razrešenje misterije.

Kez mi do ušiju. Vadim se da ne znam, jadan. Kod mene sve krševi, kompjuteraška firma, ali se doselile neke revizorke na sprat pa ću baciti pogled. Vidno razočaran kreće da me bombarduje dodatnim detaljima, ali uzalud. Promenljiva Y i dalje ostaje nepoznata. Ja malo kasnim i prestajem pogledom da guram izabrane dve banane do vage. Uzimam ih i guram ih kroz sparni jutarnji vazduh između nas. On nastavlja, odugovlači nekim kutijama. Meri ono minutima. Na kraju zaključujemo da dotična nije baš u mom rejonu, već skroz na drugoj strani, ali da ću se raspitati, jer naša firma ima i tamo prostorije. Oh, kakvog li razočarenja... Trenutak ćutnje u kome sam prepoznao njegovu misao "pa koji ti qrac onda sve ovo pričam?".

Hteo ili ne, sad ću eto nesvesno da jurim tufne po zgradi.
Učiniću mu to, ipak me svako jutro lebom, u vidu banana, rani :)

The least I can do for my hero...

13 comments:

koma said...

ehhh :))) slatke cari ovog kratkog zivota :))

ajd nam javi koja je ta..i mene sad zanima :)

juce se pobili na plazi. dosla i interventna, krvi na sve strane...ja sam mislila da je to proslo pre desetak godina?
sestra kaze da sam neozbiljna, i da me boli q za sve.

pekmez said...

ma bole i mene p:)


oce li ti pozliti od tolikih banana?

komentarista said...

kad tako pricaju ti sto prodaju banane, sta li tek u mesari mozes da saznas?! :-):-)

koma said...

:)))
----
uuu to je verovatno punomasna prica

pekmez said...

Mozda bi bila punomasna pizza?

komentar said...

ajd bre arso koliko ti traje taj fuckin' odmor?

pekmez said...

Ili je pronasao brinetu ili mu prisele banane? Stvarno su banane najekonomicnije voce. Jos da ih prave sa ukusom lubenica.

komentar said...

ja prdim od njih

pekmez said...

Opet se ti izrazavas u drustvu. Predji na Jagodu Kivi Mango. To
je urbano i u trendu.


Stvarno je drolja nevidjena treba ga molimo za novu zvrljotinu ko ribe za snoskicu.

koma said...

kako je kivi lepa vockica kada se presece uzduz....imam obicaj da kupim i da ga presecem i gledam tako, uzivam u bojama!
a ne jedem kivi.

pojela juce, oooh hvala kurcu i nebesima, dve cinije jagoda....za sve ove mesece sto ih nije bilo kod nas. uhhh..kako su mi legle lepo.... mango? samo sok. ko ce da se drka sa kosticom i da sece.

jebote, sto mi tetka napravila dobar jogurt!! aahhhh..milina :)

pekmez said...

Jogurt po breskvicama? Tetka?

koma said...

tetka. zivi u cikagu, i njen sin, onaj sto je ozenjen hercegovkom...

tetka je pijanista i kompozitor. i pravi jogurt :))) domaci :)))
ko kravica, samo malo gusci.

pekmez said...

Samo jogurt od dva deci dolazi u obzir.