16.6.08

Ti ti ti ti ti...

Šta vas budi ujutru? Prirodno buđenje, sunce, hrk voljenih, dečiji smeh, griža savest, umor, odmor, tuđe prisutstvo međ nogama ili najsurovije od svega: budilnik?

Mene lično mobilaja sa melodijom koja se postepeno pojačava. Snooze kao da je izmišljen za mene :) Odlažem po par puta na pet minuta! Naleteo sam pre više godina na klasični budilnik koji je imao tu opciju, ali sam ga nesebično darivao i zažalio već drugog dana.

Ima li veze način buđenja sa ostatkom dana? Primetite li razliku na primer kad vas iz sna u javu pozove alarm i Sunce? Slobodno tumačite Sunce, svako na svoj način :)

15 comments:

simpatija napupela said...

Birala bih da me „Sunce“ svakog jutra budi, pocevsi poljupcima po ledjima, ramenima, vratu, usnama, obrazima...., a onda bih uzvratila po obrazima, usnama, vratu, ramenima, ledjima

Nastavice se...
:)

pekmez said...

Paz da ne sagoris na tom Suncu:)

jana said...

kad g. ne radi budi nas moj budilnik koji mislim da cuju i komsije. fukcija snooze je obavezna tako da budilnik uvek navijam bar pola sata pre vremena kada stvarno treba da ustanem. kad g. radi budi ga (a i mene) jedno govno od sata koji mi bije u mali mozak. toliko ga mrzim da vec mesecima smisljam kako da ga pokvarim a da se to ne primeti. njega jedino to uspeva da probudi. sreca da se budi pre mene samo 2 dana u nedelji.
bez sata se budimo retko kad jer bi to znacilo ustati u 2 popodne.
spavac ostaje spavac

koma said...

ko da imam sto godina, pa mi redovno besika popusti oko 7 ujutru...a jednom ustala pa nek bilo na pisanje, ustala zauvek taj dan.

sat ne koristim godinama.
u glavi sam navijena nekad zurim nekad kasnim otprilike 20 minuta....

a ni ne nosim ga...

pekmez said...

Kod tebe je sitovacija u krevetu uvek napeta. Barem jednom denevno:)))))


Taj snooze se prodavao kao humani sistem budjenja. Permanetna trauma
za usi i dusu.

Charolija said...

Baš kasno ležem u krevet. Kada uspavam celu ‚‚kuću‚‚ onda ja vladam. Oduvek sam volela noću da vilenjam.

Više i ne znam da li uopšte spavam noću. Budim se na svaki šuš, idem po kući noću, perem flašice, spremam mleko u nekom polusnu ili polubudnom stanju. Navikla sam da ne spavam čvrsto i ne sećam se da li sam ikada čvrsto i spavala.

E ujutru je druga priča. Navikla sam decu da bar do 9 niko nigde ne mrda. Onda čekam miris kafe... dragi skuva kafu i pošalje Marka po mene. Budi me tako što slatko viče, gura me, smeje se... divno buđenje.

Dovučem se do kupatila, malo se sredim, pa onda koji korak do dnevne sobe i fotelje... malo odćutim. Zapalim cigaru, pijem kafu i onda počinje dan.

slavoljub said...

zamislite da spavate. duboki san. umor. veliki umor. zamislite da ste ja, sto znaci, ne volite budjenja. nikako. onda zamislite opet da spavate. odmarate. toliko dugo cekan odmor. opusta se telo. niste naspavani mesecima. i onda iz daleka cujete neki glas. priroda vam nalaze da se naljutite. budjenje, jos jedan stres vise. postajete svesni reci koje cujete, a da jos niste otvorili oci. deciji glas koji kaze: evo me, ja sam...
i ne otvarajuci oci, pocinjete da se smejete...
...evo me, ja sam... :-)

pa sta? - pitam smejuci se i hvatam budlinik da ga sredim.
a budlnik se oklembesi i smeska. nema snooze. nema biranja druge melodije :-)
samo jednostavna objava :-)

pekmez said...

Za budjenje je nekad bitno koga pustate u krevet:)

http://www.nakedgirlsinourbed.com/index2.htm

koma said...

zamislite sada, more plavo, nigde zive duse na plazi, samo tih talas sto ponekad te pozdravi. i peskir na plazi pod hladom debelim. i lepo zavaljen, uzivas u prirodi. osecas miris borova i vetrica sto se poigrava i raznosi mu miris. i polako tones u san, stapas se prirodom. ti, bor, vetric, hlad, talas, miris mora i poslednji pogled dok ti je kapak jos otvoren bio.
zamisli sad kretena kako se dere na mobilni odmah iznad tebe gde vazdusnom linijom nema coveka na 100metara, i sere li sere sto ga nisu zaposlili preko veze, jer je doslo do greske, on je oca radisava a ne oca marka sin.
i jebem ti ja takav snooze i do snooze. ne moze covek namiru da pociva ni na plazi. od sutra cepove u usi imam!
prvi dan kupanja, and I feel sooo much better now, except ovog idiota.

pekmez said...

Wild beauty lepo kaze reklama.

Arsa said...

:))))

sve sam zamisljao po malo!
ponajvise uz ovaj Pekmezov linak :)

slavoljub said...

hahahah koma, ja se toliko uneo da i mene isece onaj nezaposleni :-):-)
link je ... :-)

koma said...

moze li neko da preprica link za nas sto imamo dial up? :)

Arsa said...

I'm always trying to figure some way to motivate myself to shoot more and what motivates a guy more than naked girls in his bed? Not much! Luckily I have a very understanding girlfriend and she thought it sounded like fun.

Nakon ovih uvodnih reci mozemo spontano balaviti na demonstriranje kako bi u nasem krevetu izgledala Natasha, Jane, Swindle, Rebecca, Stacy, Diana, Karleen...

Ma za neke bih se zakunuo da i jesu bile tamo!

:)))

spirit said...

evo,ja jutros navila mobilni,pojacavajuca pesmica da ti kaze da je vreme da se ustaje,popije kafa i sidje do blagajnika zgrade i plati odrzavanje liftova i cistacica :))
ocigledno ce danas biti katastrofalno vruce!

pokusavam da se setim, na koju nogu sam ustala...