22.4.08

9.81

Jutro. Probuđen usnama i uspavan lepotom. Usporeno lutanje po idejama kako dočekati veče. Šta raditi sa sobom... Sunce zove, zeleno odgovara. Moj grad nije više siv, ali meni treba još malo vremena da to zaboravim. Magistrala me vodi do nasmejanih lica. Stižemo tačno na vreme. Sladoled je krenuo da se topi, ćumur takođe. Sit, napojen i zadovoljan, lažem sebe da mi je lepo. Lažem sebe još više da mi je loše. Sjedinio sam se sa zelenim. Oduvek sam želeo da mi posteljinu čini trava. Oduvek sam se ustručavao da budem slobodan. Danas ne. Postali smo jedno, zemlja koju gazim i ja lično. Zemlja kojoj ću se uskoro pridružiti i pomoći da sve što pada ka nama to čini brže za 9,81 metara u sekundi po sekundi. Dve rampe su za nama i ja sam među prijateljima. Stižemo tačno na vreme. Među njihovom decom, među svojim alkoholom. Nisam se nikada do sada napio od zelenog, od mladog. Ostavljam ljubav pored trafike, sa čarapama tri dana nošenim. Idem da gledam slušanje. Stižemo tačno na vreme. Akordi, rifovi, note, pauze, fražoleti... Probijaju se preko poluge na čijem kraju kamera beleži ono što vidim i čujem. Šapat mi pomaže da čujem još bolje. Vraćam se kući, opet sam okružen zelenim, samo što se sada maskiralo u crno iako satelit blješti kao da je napunio malo pre baterije. Pazim na pijanu decu, prestajem da pričam i penjem se uz brdo. Na ekranu serija čije scene započinju odbrojavanjem digitalnog sata. Stižem tačno na vreme. Stižem, a bio bih još lakši i brži da sam bliže ekvatoru.

15 comments:

koma said...

o cemu ti pricas ovde? duvao si travu pa si imao halucinogene-ili-kako-se-vec-kaze tripove???

pekmez said...

ne znam koma mene muce ove tri dana nosene carape?

spirit said...

ja cu se upisem kod kome da mi pobegla shvatajuca misao ovde :)))
'il si nam to tako namerno napisao? :D

koma said...

za te carape, jesu pamucne likra, mrezaste, busne...

pekmez said...

okreni 981 broj za obavestenja:)

Drolja said...

raspitacu se za carapke!

sastav na temu: kako sam proveo vikend :)

koma said...

sastav ti je toliko broad prijatelju, da ja ipak mislim da si se ti napasao trave malo :)

jana said...

sto bi rek'o moj drug danilo iz rijeke: "ja kurca ne kuzim!"

Drolja said...

:)))

pa stvarno...
obicno vam sve sazvakam, a sad kad treba malo maste ukljuciti, malo aktivno ucestvovati u citanju, vi se bunite :)

"bas ne umete da se zabavljate..."

pekmez said...

Da ti bro organozujes neki simpozijum da im razjasnis pomenutu materiju?

spirit said...

e pa kad si nas prvo razmazio za citanje,sad oces drugacije..e pa ne moze :)))

komentar said...

nigde nikog nema...pusto...
svi spominju praznike a ne znam koji

pekmez said...

Vaskrs i 1. Maj na gomili bre i kad jaganjci utihnu za Djurdjevdan.

koma said...

a prvi maj je dan rada...lepo vam se poklopilo :)

Anonymous said...

Gde je mapa ovog puta?