15.3.08

Sveze amputirana...




Cik pogodi sta imam za veceru, Budjav lebac, budjav lebac. Njam njam njam njam.. Cik pogodi sta imam za veceru, Budjav lebac, budjav lebac.

Ajme mene joj, ajme mene joj, Budjav lebac, budjav lebac.
Njam njam njam njam.. Ajme mene joj, ajme mene joj, Budjav lebac, budjav lebac.

Dzemujem ja stalno ali nemam dzema, Da na leba, mazem njega. Njam njam njam njam.. Dzemujem ja stalno ali nemam dzema, Da na leba, mazem njega.

Jos da imam malo alevu i loj, Da na leba mecem svega. (2x)

Dzaba meni dza dzaba kad je slan, Budjav lebac, budjav lebac. Njam njam njam njam.. Dzaba meni dza dzaba kad je slan, Budjav lebac, budjav lebac.

Ajme mene joj, ajme mene joj, Budjav lebac, budjav lebac. Njam njam njam njam..
Ajme mene joj, ajme mene joj, Budjav lebac, budjav lebac.

A kod komse uvek pun frizider svega, Mortadela i Nutela. (2x)

Cik pogodi sta imam za veceru, Budjav lebac, budjav lebac. Njam njam njam njam.. Cik pogodi sta imam za veceru,
Budjav lebac, budjav lebac.

Ajajajajajajajajajajaaaaa...
Budjav lebaaaac, budjav lebaaaac...

4 comments:

zoran said...

Pozdrav Arso, oprosti zbog trola na temu ali, mi treba mala pomoc u vezi tvog bloga od prosle godine, na temu posete Resavskoj Pecini. Naime napisao si da si negde video stara vojna vozila iz www2. Jel mozes da se setis gde si ih tacno video, jer nameravam da odem tamo da ih fotografisem.

Puno pozdrava iz Novog Sada.

Arsa said...

Veliki pozdrav Zorane!

Secam se da sam naleteo na parking tih vozila na putu ka Resavici. Raskrsnica gde sam ja zapucao levo, ako se dobro secam. U post-u pominjem "Ravna Reka sa sve tenkovima", ali se uopste ne secam da li je pre naselja ili posle :( Videces na karti samo jedno odvajanje na desno izmedju Senjskog Rudnika i Ravne reke, pa je to mozda ta tacka.

Uglavnom misim da ne mozes da omasis, jer sigurno ne postoji alternativa :) Moja putanja je bila skretanje sa autoputa kod Cuprije, Senje, Senjski Rudnik, Ravna Reka, Resavica, Resavica Selo pa dalje ka Despotovcu, onda Svilajnac i natrag na autoput. Mozda je tebi zanimljiviji obrnuti redosled. Prostudiraj malo kartu i proceni koliko si zeljan avantura :)

Lep provod zelim i nadam se da cemo videti slike kada se vratis.

Uzivaj!!!

slavoljub said...

nije losa stvar :-)

Arsa said...

Ako neko nesto zna o grupi nek vice!
Hvala Glibi i Sranjopravu koji su je podelili sa mene.