4.3.08

Ne talas, no cunami

17. Mart 2008. SKC

3 comments:

Arsa said...

Malo boli cena, 1500 dindzi, ali kazu da se isplati. Bilet servis, nema na salteru SKC-a. Ako neko zeli pesmice na mail nek se dere putem istog!

Arsa said...

bijo i vido!
odlicna svirka i izvodjenje cele grupe, a pogotovo dve pevaljke. zavidna energija. mada se vidi da je ona mrsavija pankerka u dushi i da zeli da poludi od sporog ritma :)

otpevali su i "God save the queen" kao baladu. super zvucalao.

od ruznih stvari samo kasnjenje od sat vremena, ogromna guzva i ocajna = nikakava ventilacija (4 devojke u nesvesti koliko sam ja video), video bim koji ne prenosi koncert nego vrti jednu te istu reklamu svo vreme... SKC

zanimljivo je kako sam saznao za njih pre vise od godinu dana :) neko mi je poslao video clip sa naslovom "najbolje zanimanje na svetu". bio je u pitanju masazer manekenki pred fotografisanje. gole i polugole cice na sve strane, lik koji im maze tela sa nekim uljem... :))) beneficirani radni staz!!!

sve to "in slow motion", dok u pozadini ide "Love will tear us apart" :))) svidela mi se obrada i na allmusic.com sam izlistao sve koji su ikad svirali tu stvar. znam da nije original i prva sledeca bili su ONI :)))

koma said...

nice :))